Güncellemeler
+1 yıl
Soru troll olsa da zamanında böyle bir şey yaşamıştım. 🥲 Şimdi düşününce yaptığım şeyin aptallık olduğunu daha iyi anladım. 😶
Güzel bir entrika
Cevap
6Cevap
Demek ki böyle serserilere aşık olmamalısın
Off aynısını yaşadım.. Fake hesapla konuşmayı devam ettir sonra çocuğun duygularıyla oyna. Onu mahvettikten sonra yaralarını sarmak için kendi benliğinle gir onun hayatına.
Şimdi de terk et şok olsun onun şokuyla kendin olarak yaralarını sarma bahanesiyle yakınlaşırsın
Çok basitçe bir yöntem. Çocukça yani neden başkasının fotosunu kullanıp sevdiginizi oynatırsınız ki. Bu iliski dsha baslamadan bitmiş olmaz sen unut
Pratikte sana aşık çokta üzülme 😀
Şans diyelim
Fake profille çıkarsın karşısına artık ahah <3
ortaya çık o zaman
Keşke sen önce davransaymışsın.
Fakeyim de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?