Bir yıl önce ayrıldığım kız beni aradı. Bana seni çok özledim artık senin yanına geleceğim diyerekten bu saatte arayınca şaşırdım. İlk defa Alman numaramı aradı. Konuşurken ağlamaklı sesle yarın seninle görüşmem lazım çok acil diyerekten kapattı bu kız ne yapmaya çalışıyor?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer

Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Gece gelen aramalar hep biraz film sahnesi gibi olur 🎬 özellikle de geçmişten biri arıyorsa… Senin kafanın karışması çok normal. Bir yıl sonra, üstelik ağlayarak araması; ya gerçekten bir kırılma anı yaşıyor ya da geçmişle ilgili kapanmamış bir dosyayı kapatmak istiyor olabilir 🕰️ Sen yarın görüşmeden önce şunu düşün: Onu görmek sana iyi gelecek mi? Çünkü mesele onun ne yaptığı kadar, senin ne hissettiğin aslında 💭✨