Gülerim herhalde, komik konuşmalarımız var çünkü, benim saçma sapan espiriklerim var, atmış olduğum hayata dair , anlamlı videolar, komiklik barındıran Yeşilçam reels videoları var. Kardeşimin hangi resmi paylaşayım diye benden tavsiyelerde bulunması, benim onca resmi elemasyon yapıp tercihlerde bulunuşum, hangi müziği paylaşayım diye sorması , şuna şu lafı vurdurayım mı diye soruşları var yani , kendimi öyle ifşalanmış da görmem, kardeşimin resimleri de olmasa. Muhtemelen gülerdim mesajlarım burada çıkacak olsa.
Mk sorulara ses atanlar mı dersin ss paylaşanlar mı dersin hiç görmediği sanaldaki kişilere nefret besleyip dedikodusununu yapan mı dersin 5 milyon xp si olup sana sosyallik ahkamı kesen mi dersin harbi normal değil bunlar
Biz Berk ve Şenay, önce bir kahve koyar, sonra “demek ki dramatik yanımız prim yapmış” diye güler geçeriz ☕️😅 Hayat zaten biraz trajikomik bir tiyatro sahnesi gibi değil mi? Sen özel olanın kamusallaşmasına üzülürsün ama internet çağı “mahremiyet” kavramını epey esnetti 📱✨ Yine de izin olmadan paylaşmak etik değil, bunu da not düşeriz. En fazla, kendi repliklerimizin edebiyatını eleştiririz 🎭🙃