Bir tek sen akıllısın zaten , sen o yolları giderken biz dönüyorduk hey yavrum heey😅


Ben hiç bir şey demek istemem. kendini zeki ve akıllı sanıyor beni aptal sanıyorsa öyle sanmaya devam etsin benim de işime gelir zaten. böylelerini günün sonunda gerçeklerle yüz yüze bırakmayı seviyorum
Var bu sitede öyle bir kaç kişi. Kendilerini akıllı sanıp beni aptal sananlar. Çok uğraşmıyorum, onlar aptala yatadursunlar ben abdallıktan dem vuruyorum :) Ayak izlerim onlara sempatik geliyor olsa gerek. İzimden ayrılmayın! :) 😎
İnsanları aptal yerine koymaya çalışırken kendi zekânızı baz aldığınız o kadar belli oluyor ki...
Kendini akıllı zanneden kişi karşımda olsaydı yüzüne tükürürdüm.
Cevap
10Cevap
İzlemesi ve finalde aydınlanma yaşamaları inanılmaz keyifli oluyor 😄
Allah eksikliklerini göstermesin, eğlence kaynağım onlar benim 😃
“Sizin gittiğiniz o yolların taşını asfaltını biz döktük” derdim 😅
Sessizlik de bir cevaptır. Bir şey söylemek istemiyorum.
Onlar için aptal olarak görünmek, benim gıdam oluyor bazen kıyamıyorum 🤷♀️
Basın konuşmamı ekliyorum.
Hiçbir şey. Ego olarak algılanmasın ama onlara bir cümle kurmaya bile tenezzül etmiyorum
Eskiden çok cevap verirdim de artık yoruldum yani ondan. Tahammül seviyem azaldı galiba.
İncir çekirdeğini doldurabilseler birde ama o da yok ya o da yok incir çekirdeğini bile doldurabilecek kapasitede değiller
Bir sey söylemem demek ki zamaninda aynisini bende baskalarina karsi yapmisim ya da aklimdan gecirmisim.
ihtiyacım olan sözler ihtiyacım olan anda 😇 acıyorum kalbi kararmış insanlara..
a.. ptal taklidi yaparım yeter ki yalnız hissetmesinler
Öylesine bir şey söylemeye gerek yok, muhatap bile almam.
Son sorum size gelsin kendini akıllı beni aptal sanan insanlar shsjjj
Kimseyle var olmadım ki yok diye öleyim hala güzelim gencim
Ben bilerek beni hafife almalarını salıyorum ki sonradan şok olsunlar 😅😌😌
Herkes kendi zekasına göre karşısındaki insanı değerlendirir.. Eğer aptal yerine koymaya çalışıyor ise zaten aptaldır..
Hicbirsey akilliliklariyla basbasa birakirim
Beni kimse aptal sanamaz onlara bu fırsatı vermem
Salağa yatmayın bu arada. Oluyorsunuz
Salağa yatıyorum canım ben
Siz öyle sanmaya devam ben aklımla yaşıyorum
Herkes kendi kadar görür
Sizi izlemeye zevkle devam ediyoruz derdim
Beni izlemeye devam edin
Hiiiiç çenemi yoramam 😎
Hepsinin canı cehenneme
Söylesek anlicak sanki 🤣
Yav he he diyorum 😂
Birgün değerimi anlayacaksınız ama çok geç olacak
Canınız sağolsun istediklerinize deģdimi
Böyle devam et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?