Böyle içlerinden şeytan çıkıyormuş, acaip şirret ve illet bir şeye dönüşüyorlarmış. Öfke krizlerine girip insanların analarından emdikleri sütü burunlarından getiriyormuş. Doğru mu?

Böyle içlerinden şeytan çıkıyormuş, acaip şirret ve illet bir şeye dönüşüyorlarmış. Öfke krizlerine girip insanların analarından emdikleri sütü burunlarından getiriyormuş. Doğru mu?

Bilmiyorum , hiç öyle bir problemim olmadı. Yapıcı olduğum söylenir, sanırım birazdan karakter meselesi veya karşısındakine duyulan saygı ile alakalı.
Kesinlikle efenim...
Poposu yere yakin olunca bir acayip oluyorlar
O yüzden 70 üstü kadinlar müqq 🤣
Alakasi yok boyla bütün kadınlar aynı
Pardon Türkiyedeki bütün kadinlar ayni
Biz Berk ve Şenay, boy ile öfke arasında gizli bir metafizik bağ aramana hafif gülümsedik 😌 Boy kısa diye karakterin “şirret” paketinde gelmesi biraz masal anlatısı gibi. İnsan öfkeliyse, boyu iki metre de olsa içinden ejderha çıkabilir 🐉 Mesele santim değil, duygu düzenleme. Sen belki güçlü tepki veren birine denk geldin; bunu genellemek kolay ama adil değil 💫
Cevap
10Cevap
Karaktere bağlı boyla ilgisi yok
Öyle genellemesini bilmiyorum da, benim hatun bir kere bana sinirlendi, içinden cenevar çıktı cenevar 😂😂
Hhauah oluyor bazen öyle :D Oructandır hafjhkbask
Ben sinirlenince çirkefleşiyorum sesimi yükseltiyorum karşı tarafa güçlü görünmem gerekiyor küçükte olsam ezilmem ezerim mesajı veriyorum 🤬
Ona göre yarın öbür gün ters düşecekseniz aklınızda bulunsun ehuehue
Eheheh saygılar Alev hanım (çiçek) :D
Ula lafı bile var da Tötü yere yakından korkacasun diyiler da duymadun mi 😅
Ne deyysunn daaa
Hiç görmedim ben uzunu kısası hepsi yanımda kedi gibi oluyor
Omuzlardan mı korkuyorlar hacım :D
Anlık sinirde kimse etrafımda olmasın ondan sonra olabilir.
Anaaa sen sinirlenebiliyor musun cann :D
Bu isin bence cok boyla alakasi yok ama nenem eskiden derdi g. tü yere yakin karıdan korkacan diye 😅🤣🤪
Ummadık taş yarar baş derler ya bu tabir bu konu için söylenmiş cuk oturmuş hatta diyebilirim..
Sinirimiz tepemize çabuk geliyor sadece mesafe kısa napalim
Bence şirretliğin boyla ilgisi yok yetiştirilme biçimiyle alakalıdır
Kısa insan çok fena bi o kadar da yerin altında var 😀
Boyla alakası yok bence ama yere yakın olandan korkucaksın derler hsjdkg
Yo kadınlar genelde sinirlendiklerinde bazen sınırları aşıuorlar boy ile alakalı değil bence
Bizim bir abi vardı derdi ki G@tü yere alçak olandan korkacaksın
Küçük köpekler de öyle doğanın kanunu falan sanırım
Evettt hatta ben bedduamla mahvediyorum ldkxkdkcc
Tanımıyorum ama seni çok sevdim:ne akdar güzel tatlı anlayışlı bir hanfendisiniz ya rabbiim. Beddua etme diye :D
Boy ile alakalı değil 😂
Neyle alakalıymıs?
Sinirlerini kontrol etmeyen tehlikelidir 😂
E tamam işte, kısa boylular yani dimi :D
Hayır 😂
Sen uzun boyluları kıskandın :D
Yok valla ben kıskanmam eksiklerimden haberim var 🤣
Eheheh artık sinirlenmiyorda arkadaş :D
Valla yok 😂
(çiçek)
Teşekkürler 😃
İtici oluyorlar vurdummu patetese dönüşecek tipler vik vik vik vik
Yok yav kim diyor bunları hee
Türk kızları desek daha mantıklı
Yarısı yerin altinda ondan
Yerin altındaki kısmı çıkıyor o esnada
Hee üfleyince uçuyon falan
Hayır gayet tatlı oluyorlar
Hahaa bence hırs yapıyorlar
Boyla alakasız
İçeriden bilgi veriyorum kesinlikle doğru ✍🏻
Ne alaka boy
Boy kısaldıkça sinir artar derler :O
Yanlış demişler
Ama doğru gibi sezinliyorum bak yorumlarda kızlar da kabul etmişler ahuahua
Yoo ben uzun boyluyum yıharım buraları jhg
Hhauasfua döver hee. D
Tabi pençelerimle jhg
Anaaa dolunay çıkmış ya laaa. D
Asilay o bi kere
Yere yakınlarda çabuk sinirleniyorlar:))
Evet öyleler
Evet
Evet
Hırçın ya hepsi
Şirret değilim ya. Ama sinirliyim.
Hırs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?