Sevgilimden yeni ayrıldım, yedeğim yok, bu gece kalbim çok kötü iken kendimi nasıl toparlarım?

Baya ağladım ilk gece bu gece nasıl geçecek bilmiyorum komik videolara tepkisiz bakıyorum spor yaptım evde aletler var canım istemiyor yemek yiyesim geliyor abur cubur kendimi işe vereceğim yarın işe gideceğim bugün çıktım gezdim iftara kadar daraldım evde instadsn birine yazmıyorum hani bi kız bulsam belki konuşur ona bi ilgi beslerim

Sevgilimden yeni ayrıldım, yedeğim yok, bu gece kalbim çok kötü iken kendimi nasıl toparlarım?
Cevapla