Sevgilim benden ayrıldı uyuyamıyorum çok kötü hissediyorum kalbim ağrıyor ne yapmalıyım?

Aslında tam ayrılmadık sanırım ama ayrılmış gibiyiz ne yapmalıyım?
Sevgilim benden ayrıldı uyuyamıyorum çok kötü hissediyorum kalbim ağrıyor ne yapmalıyım?
Cevapla