KScanlar sizin adınızı kim koymuş, memnun musunuz?

Benimkini babam koymuş, çok sık çağırdıkları için bazen ismimden nefret ediyorum. Ha bir de akraba adı falan değil çok şükür 😅
Güncellemeler
4 ay
Bide şey var isimler kaderimizi etkileyebiliyormus. Mesela asiye ismi olanlar gerçekten bazıları çok asi oluyor. İsmini tam anlamıyla yaşıyor, var mı sizde bu?
KScanlar sizin adınızı kim koymuş, memnun musunuz?
Cevapla