Abimin kızı olduğunda adını ben (Nisa) koymuştum. Tabiki küpesini de aldım 😀😀 sizin adını kim koymuş ve isminizden memnun musunuz?


Memnunum babaannem seçmiş
Cevap
9Cevap
Annem 😊 ondanda böyle erkeksi bir isim beklenirdi zaten
Yanlış yapıyorlar ya. Aslında beğenmiyorsan dava açıp değiştireceksin
Babamın platonik aşkının ismiymiş diyorlar 🤣🤣🤣
İsmim Nurcan. Memnunum sıkıntı yok
Annen ne diyor bu duruma 😀
Haberi yok hiç olmamış şükür 🤣
Senin nasıl haberin olsun ya 😂
Kuşlar söyledi 🤣🤣🤣 (akrabalar)
O kuşların çenesi hiç durmaz zaten 😂😂
Babam koymuş. Evet, ismimi seviyorum ama başka bir isim de olabilirdi. En azından anlaşılması kolay bir ismim olmasını isterdim.
Değilim babannemin ismi insan biraz çocuğunu düşünmeli isim koyarken bencil olmaya gerek yok
Bir çok ailenin yaptığı bir hata bu. Sonra sen de ömür boyu o isimle yaşamak zorunda kaliyorsun
Valla bunun en azından sebebi var bazı psikopatlar kimsenin ismi olmamasına rağmen upuzun garip isimler koyuyorlar çocuklarına bence isimler siyasi ve dini anlamlar taşımamalı doğar doğmaz etiketliyorsun çocuğu belki ilerde dışlanmasına hatta iş görüşmelerinde bile geri planda kalmasına sebep olacak çok mu zor sanki Türkçe çiçek böcek ismi koymak
Ya da türkçe olmasa bile yaygın kısa arapça isimler gene koyulabilir kimse garip karşılamaz marjinal olayım diye saçmalıyorlae
Dini isimler koyunca cenneti garantilediğini sanan bir toplumda yaşıyoruz. Normal geliyor bana herşey 🙂
🥲🥲
iki ismim var ikisini de babam koymuş.
ismimden memnunum ama Türk kökenli ismi koysun isterdim
Babam koymuş pek memnun değilim ya da memnunum bilmiyorum 😌
Babam koydu.
Ozamanlar Hülya Avşar hayranıymış 😆
Memnun muyum🤔Bana yakıştığını düşünüyorum
Ne hulyaymis
Halam koymuş. Küçükken çok memnun değildim ama şu an iyiyim barışığım ismimle😊
Melodiyse güzel isim 🙂
Anladım 🙂
2 sene önce vefat eden amcam.
( Ozan )
Mekanı cennet olsun
Amin sağ ol
#Bonjour
Adımı annem vermiş, memnunum.
Dedem verdi ismimi, seviyorum
Halam koymuş ve ismimi çok seviyorum 😀
ismim Azad memnunum kimin koydugunu bilmiyorum
Annem koymuş , memnumum evet
Babannem koymuş güzel beğeniyorum
Annem ve babam koymuş memnunum
Babam koymuş memnunum
Anam koymuş, memnun gibiyim
annem..
bir sıkıntım yok..
Kimin koyduğunu bilmiyorum memnunum
Son sadrazam Teyfik paşanın torunu..
dedem koymuş
halam
Bilmiyorum
anam koymuş
Annem koymuş
Babam koymuş, evet
Annem koymuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar