İsminizi kim koymuş ve isminizden memnun musunuz?

Abimin kızı olduğunda adını ben (Nisa) koymuştum. Tabiki küpesini de aldım 😀😀 sizin adını kim koymuş ve isminizden memnun musunuz?
İsminizi kim koymuş ve isminizden memnun musunuz?
İsminizi kim koymuş ve isminizden memnun musunuz?
Cevapla