1 haftadır konuşmuyoruz, daha doğrusu o yazdı ben kırıldığım için yazmadım. Acaba bittik mi☹️🙁?

1 haftadır konuşmuyoruz, daha doğrusu o yazdı ben kırıldığım için yazmadım. Acaba bittik mi☹️🙁?
Cevapla