Annemin buyucuye gonderdigi parayi gizlice alıp borc kapatmak dogru mu 😬?

Troll değil, ciddiyim. Annem üniversitede olduğum için bana aylık 6–7 bin TL harçlık veriyor ama aynı zamanda “üzerimize büyü yapıldı” diyerek büyücülere aylık 15–20 bin TL para gönderiyordu. Son 3 aydır bu parayı onlara verdiğimi söyleyip aslında vermiyorum. Bir arkadaşımla anlaştım; parayı ben alıyorum, ona da küçük bir pay veriyorum. Çok borcum vardı, borçlarımı kapattım ve biraz da yatırım yaptım. Sizce doğru mu yapıyorum?

Güncellemeler
4 ay
sanirim biraz vicdan azabi duyuyorum
Annemin buyucuye gonderdigi parayi gizlice alıp borc kapatmak dogru mu 😬?
Cevapla