1900'lü yıllara kadar bu kadar çok toprağı zarla zorla aldık öyle şak diye nasıl kaybettik?

abi kolay mıydı ya o kadar toprak almak, bide o dönemin şartlarında düşünün en ufak kara parçası bile bi ton insanı canından etti çok zorlandı insanlar yönetmesi de ayrı sorun

bak ufacık suriye toprakları için bile çekilen çilelere bak ve üstelik bize de ait değil

ne afrika kıtası kalmış ne avrupa kıtası

harbi insana koyuyo be

1900lü yıllara kadar bu kadar çok toprağı zarla zorla aldık öyle şak diye nasıl kaybettik?
1900'lü yıllara kadar bu kadar çok toprağı zarla zorla aldık öyle şak diye nasıl kaybettik?
Cevapla