Beyler bir şey sorucam, kızlar sizlik bir şey yok, lütfen cevaplar mısınız?

Ben eski ilişkilerim üzerine düşündüm. Benim sevgilim varken, aynı zamanda yurtdışında yaşayan yabancı bir konuşma partnerim de oluyordu anladınız siz. Istemsizce oluyordu ama, bir anda konuşmaya başlıyorduk. Günde 4,5 farklı kızla konuşuyordum. Sonradan dank etmeye başladı, ulan acaba bu aldatmak mı diye? Sizce bu aldatmak mı?
Beyler bir şey sorucam, kızlar sizlik bir şey yok, lütfen cevaplar mısınız?
Cevapla