Dil baligi hic yemedim diyer cogunuda yedim ama hamsiye ayrı bir ilgim var cebimde param olmasına ragmen sadce ve genelde hamsi alırım.
13 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılHepsi güzel ama barbun yedikten sonra bunların hepsinin tadı kalmıyor. Barbun diyorum.
119 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKırmızı balıktır. Küçüğüne tekir diyorlar. Farklı bir tadı vardır. Ben buunu yedikten sonra diğer balıkların tadını alamam.
Cevap sahibi+1 yılDene bir gün, belki sevmeyebilirsin de ama lezzetlidir yani.
Cevap sahibi+1 yılNerede yaşıyorsun sen ya da yaşadığın yerde deniz var mı?
Deniz olmasa balık sevmezsin sanırım :)
Cevap sahibi+1 yılÇok küçükken gittiğimi biliyorum İzmir gibi güzel bir memleket olduğu söyleniyor. Varsa barbun bir tadına bak inşallah. :)
Cevap sahibi+1 yılİnşallah
www.google.com.tr/search
Barbun balığı ile görseller.
Cevap sahibi+1 yılİyi yapmışsın :)
Cevap sahibi+1 yılTadına bakınca bana görüşlerin hakkında bilgi ver merak ettim.
Cevap sahibi+1 yılBulursun diye düşünüyorum.
Cevap sahibi+1 yılMersinde Balık çarşısı varmış orada bulabilirsin sanırım yine netten araştır , telefon aç :)
Şimdi yiyemesen bile bir gün yersin.
Şu an mevsimi olup olmadığını da bilmiyorum.
Cevap sahibi+1 yılİnşallah
Diğer konusunda 3,3b cevap paylaştı. Pek sevmem balik ama cupra fena değil bunlarin icinde
16 Yorumla
+1 yılHamsi ve palamut dışında balık yemem kolay kolay. .
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
Diğer konusunda 331 cevap paylaştı. Hepsini severek yerim :D denizden çıkan her şeyi yerim ben. Balık, ahtapot, kalamar, karides, midye :) sadece kefal yemem.
113 YorumlaDiğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hamsi candır ya :) Mesela kılçık derdi yok onda en güzel yanıda bu :)
13 Yorumla
+1 yılbiri balık mı dedi <3 ayırt etmem hepsini yerim ama en çok mezgit tavayı severim :)
13 Yorumla- +1 yıl
küçük balıklar içinde en iyilerden biridir.
Lüferin küçüğü gibi istavrit biraz benziyor tatları.
Çinekop da çok severim ben11 YorumlaDiğer konusunda 643 cevap paylaştı. hepsin gönder sen yiyelim :) sadece bir tane şık tercih etmek olmaz.
13 Yorumla
+1 yılBarbunu tek geçerim :D balığın rengi bikere iştah kabartıyor. d
24 Yorumla- +1 yıl
Denicem ya cok merak ettim @Mrs_Sinir
- +1 yıl
mevsimi geliyor bol bol yiyin :D @Mrs_Sinir @soran
balık sevmem ama en lezzetlisi mezgit. hamsinin neyini seviyosunuz ya kalitesiz bir balık hiç sevmem
14 YorumlaAlabalık en güzeli, diğerlerinde koku oluyor pek sevmiyorum.
12 YorumlaMümkünse norveç somon yoksa yerli somon ama mutlaka denemelisin :)
14 YorumlaDiğer konusunda 306 cevap paylaştı. Aynalı Sazan yok galiba? Ben kırmızı et niyetine yiyorum resmen o balığı.
11 Yorumla- Diğer konusunda 8,2b cevap paylaştı.
+1 yıldaha once hic yemedim kokusundan tiksinmisimdir hep.
11 Yorumla
+1 yılSomon balığı çok lezzetli hele bir de yapan eller hünerli olursa :)
114 Yorumla- +1 yıl
Deden yaparken sizin eller armut mu topluyordu? Yaşlı adama balık mı pişirtilir ya :)
- +1 yıl
Çarpılcen şimdi insan dedesine öyle der mi hiç :) :)
- +1 yıl
Yani sonuçta balık mundar mı oldu? :)
- +1 yıl
:D Kahkaha attım şimdi. Ne diyor tam olarak?
- +1 yıl
Deden eğlenceli bir adammış, onunla muhabbet bayağı sarar kesin :)
- +1 yıl
:D Ellerinden öperim. NOT: Balık pişirmesin mümkünse :)
- +1 yıl
Yok yok sakın. O şimdi hırsta yapar :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılDil balığını desteklemeye geldim balıklardan nefret ederim balık yiyendende
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbalık yemeyin ama ya neden yiyosunuz :D
Diğer konusunda 609 cevap paylaştı. İstavrit niye yok yahu? :/
23 YorumlaValla bütün Balıkları severim ama tercihim Levrek :))
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle somun balığı..
12 Yorumla- +1 yıl
Pardon somon.. :D
Ben normalde deniz balığı falan pek sevmem yani alabalık, sazan gibi göl balıkları seviyorum ama somon balığı gerçekten lezzetli :)
+1 yılLevrek bir harika ya
11 Yorumla
+1 yılBalık sevmem ama Alabalık olursa yerim.
11 Yorumla- Diğer konusunda 20,4b cevap paylaştı.
+1 yılB ve C. Rakı ile iyi gidiyorlar.
13 Yorumla- +1 yıl
Zamanla alışır, sever ve vazgeçemezsiniz. :):
Balığa pek bayılmam ama evde genelde levrek ve çupra yapılır. Çupra iyidir^^
05 Yorumla- Diğer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAralarında severek yediğim tek balık çupra :))
14 Yorumla- +1 yıl
Karadenizli olsam bile öyle davranmam yani :Dd
- +1 yıl
Ben öyleyim işte :Dd
Levrek ve uskumru harika...
15 Yorumla
+1 yılÇupra yazdığından İzmir'li olduğunu anladım :)
13 Yorumla- +1 yıl
hayal kırıklığı :(
Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. Denizden babam ciksa yerim :D
11 YorumlaHamsi daha güzel. Anlatılmaz. ☺
13 Yorumlasen karademiz ordu taraflarındansın sanırım
13 Yorumla
+1 yılTek yediğim balık olan hamsi
11 YorumlaFırında tereyağlı alabalık enfes olur. ^^
11 Yorumlaben balık sevmeem ama onume gelirse yerim :D. dD
12 Yorumla
+1 yılTerbiyeli deniz levreği
10 Yorumla- Diğer konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılHamsi nede olsa karadenizliyiz.
14 Yorumla- +1 yıl
EEE napak Seviyoz...
- +1 yıl
:d :D
İstavrit
Palamut.11 YorumlaLevrek
123 YorumlaHer An herşeyi yiyebilirim
10 Yorumla- Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılLağos!
13 Yorumla- +1 yıl
Balik :)
Diğer konusunda 536 cevap paylaştı. Levrek tek geçerim.
11 Yorumla
+1 yılSomon
11 YorumlaLevrekkk
11 YorumlaLevrek somon lüfer
13 YorumlaHamsi ve lüfer
11 YorumlaCupra
11 YorumlaDiğer konusunda 15,3b cevap paylaştı. barbunya
15 Yorumla
+1 yılCupra ve alabalık
11 Yorumla- Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHamsi candır :)
18 Yorumla- +1 yıl
Ne yiycek :D
- +1 yıl
Ha yemedim :)
- +1 yıl
Yemedin yani :)
- +1 yıl
Etmeye devam et :)
- Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılorfoz
13 Yorumla- +1 yıl
bir tür kaya balığı. arap halk dilindeki ismi. fırında güzel olur. akdeniz bölgesinde kayalık bölgelerde yaşar. bizzat kendim avlarım ve eti peynir kadar yumşaktır :)
+1 yılistavrit
15 Yorumla- +1 yıl
hamsinin biraz büyüğü:)
- +1 yıl
andırıyor ama çok değil:)
Tekir/Lufer/Hamsi
111 Yorumla
+1 yılAlabalik.
11 Yorumla
+1 yılTuzlu balık
13 Yorumla- +1 yıl
Araştır knk
Çupra
11 Yorumla- Diğer konusunda 30,8b cevap paylaştı.
+1 yılHamsi
11 Yorumla
+1 yılLevrek
11 Yorumla
+1 yılLüfer-Levrek
11 Yorumlamezgit çok iyi ya
11 YorumlaVejetaryenim
11 YorumlaPalamut ve hamsi :D
11 Yorumla
+1 yılHamsi..
10 YorumlaDiğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hamsi, mezgit
12 Yorumla- Diğer konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yıltabici hamsi
11 Yorumla
+1 yılİstavrit
11 Yorumla- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar