En faydalı lezzetlerden biri olan balığın hangi çeşidini seviyorsunuz?


Merhaba 🖐 balık en sevdiğim Deniz ürünlerinden biridir. Alabalık çok severim özellikle fırında Harika oluyor soslu olan bayılırım Ayriyeten küçük çay balıkları da Harika oluyor onlarında kıtır kıtır olması çok güzel yerken.
Balık. mevsiminde yenirse güzeldir. Buzaneden çıkmış balığı sevmem..
Balıkçılık yapan arkadaşların. olduguma onlardan da alıp yerim. mevsimindr ya da kendim. tutar tuttuğum balığına yerim. Ama şu bir gerçek
Karides
Kalamar
Istakoz
Fener
Lüfer tercihlerim bunlardır.
Favorim karadeniz hamsisi kılçığıyla bile yerim çıtır çıtır çok güzel. Büyük balıklarda ise genelde çipura tercih ediyorum. Ama hiç fark etmez bana balık olsun yeter hepsini de severek yerim.
Cevap
51Cevap
Alabalık dışında balık yemem ve evde sorun oluyor bu durum. Kokuya karşı hassasiyetim var. Başlamak için hangi balığı yemeliyim? Fikri olan var mı?
Hamsi ve Palamut. İkisinin de yeri ayrı.
Sakin günlerde genelde palamut güzel gidiyor. Neşeli ve hareketli günlerde hamsi güzel gidiyor
Hangisi ucuzsa onu severim. Zaten eve ayda yılda bir balık giriyo.
Aynen baba döndü.
De sen kimdin?
He anladım olabilir. Boşver sana bisey olmasın.
Arada bi geliyolar üzerime ama sakladım acının en büyüğünü sana dünya bi yana Sen bi yana.
Ne olursa, ne bulursam yerim ama lagosu ayrica severim, sari kanat, kirlangic, tavuk baligini da daha bibayrica sever yerim.
Eminönde ki balık ekmekleri seviyorum. Cinsi türü nedir bilemiyorum 😅
Ben balık sevmem. Tek yediğim deniz ürünleri deniz börülcesidir.
Levrek
Çupra
Pişi balığı
Lipsöz
Fener balığı
Orkinos
Balık pek sevmiyorum deniz ürünlerinden karides ve kalamar tüketiyorum daha çok
Genel olarak balığı çok severim ama çoğunlukla somon ve ton balığı tüketiyorum.
Genellikle çoğunu severim ama bestlerim levrek ve somon
Hamsi, sazan, çupra genel olarak deniz ürünlerini çok severim.
çipura , levrek , barbun.
midye , yengeç , kalamar , karides.
@QNøbødy
kategori etmeye kıyamadım .
izmirde balıkla bırlıkte illa yanlarda yazdıklarımda sofrada bulunur.
rakı ile
mundar etmeden yerler izmirde.
@QNøbødy bencede.
Buyuk baliklar genelde. Kalkan, lüfer, çupra. Bir de tekirin büyüğü vardı ismini unuttum
BARBUNA BAYILIYORUM AMA FAZLA KILÇIKLI , LEVREK DENİZ LEVREĞİ OLURSA YANINDA GÜZEL MEZELER İLE RAKI DA OLURSA OF OF OF
Balığı nerede pişireceğimize bağlı ızgara ise lüfer ve çupra kremitte ise levrek tava da ise mercan buğlama ya da şiş ise lagos
Somon ya bayılıyorum al işte canım çekti hemde sabah sabah ahhaahahahah
Hamsi rakı masasın da olunca bir özel bayan gibi süper dır
Somon
Karides
Sardalya
Çinekop
Barbun
Palamut
Hamsi severim diğer balıkların sevmem
Hamsi başka yemem.. Birde alabalık..
Alabalık, palamut ve hamsi
Palamut. Çok yiyemiyorum ama olsun.
Bır karadenızlı olarak balıkdan nefret ederım😷
Hamsi , levrek, çupra, kaya balığı
Palamut
Alabalık
Somon
Hamsi
Fazla balık sevmem ama yersem çipura yiyorum.
Deniz ürünü tüketmiyorum.
Somon, cupra, levrek, lufer
Pek balık sevmiyorum 🐟
Büyük balıkları severim.
alabalık ve uskumru favorim...
En çok çipura seviyorum
En zahmetsizi hamsi çerez gibi ye gitsin 😊
Somon ve yılan balığı
Fırında ve sazan ve somon balığı 😂
Çinekop severim lezzetli baya
Lagos, Levrek, Barbun, Dil Balığı Karides vs vs
hamsi, ayıklama derdi yok
Hepsi aynı değil mi? Sadece boyutları farklı.
Balık olsun yeterki ne olursa olsun yerim
alabalık, çinekop, turna, hamsi, ton balığı,
Somon, çupra ve levrek
Levrek ve Somon seviyorum
Sardalya gopes çipura.
Ben hamsi dışında balık sevmiyorum
İstavrit , Hamsi, Çipra
Somon
Somon
hamsi kalp ben
Balık yemiyorum jsjsjsns
Barbun
Balık sevmem.
Hamsi, somon
Somon 🤤 🍣
Levren, candır.
Hepsini...
Hamsi
Hastalarını yemiyorum sjjsjshshsh
Hamsiii
levirerekekrekkevlevrek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?