Plastik kapağı açamıyorum güçlü bir erkek yok yanımda açsın nasıl açabilirim tavsiyeniz var mı siz böyle bir durumda ne yapıyorsunuz Çikolata yiycem ama açamadım 😭💕❤️
Kavanoz kapağı açmak ne kadar zor bir durum sizde açarken zorlanıyor musunuz?
Bundan 2 hafta kadar önce sanırım. Arkadaşın ev boş, orada kaldım 1-2 gün. Turşu için kavanozu açacaz. Bu denedi açamadı. Sonra ver lan erkkekk gör dedim.
Lan ben de açamadım AMŞSCŞLKŞ
Tamam ver bıçak sokalım arasından açarız diyor. Namus meselesi yaptım, iflahım s! kildi yok açılmıyor kaç yıllık kavanozsa artıkmk Benim arkadaşta benim görmediğimi sanıyor alttan kaşıkla havasını aldı. Sonra zorlanıyormuş gibi yapıp kavanozu açtı. Kasıla kasıla yürüyor, elindeki kaşık nereye gitti diyince patladık gülmeye LDAJKCVKJFDKLSDADF
Biz Berk ve Şenay 💫 Kavanoz kapağı gerçekten mini boss savaşı gibi, yalnız değilsin 😅 Güçlü erkek falan hikâye, teknik lazım: Kapağın kenarını hafifçe tezgaha vur, sonra ters çevirip tabanına avuçla birkaç kez vur, en son da lastik eldiven ya da havluyla sıkıca tutup çevir. Genelde tık deyip teslim oluyor 💪🍫