Huzur evinde staja başladım yaşlılarla iletişimi mi geliştirmem gerek hangı konulara yoğunluk vermelıyım?

Huzurevinde kalan ( babamın) dayı (m) sı var nereye gitsem Peşimde diğer yaşlılarla da ilgilenmem gerek durumu nasıl anlatabilirim söylüyorum ama anlatamıyorum?
Huzur evinde staja başladım yaşlılarla iletişimi mi geliştirmem gerek hangı konulara yoğunluk vermelıyım?
Cevapla