• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Peki ya öbür dünya yoksa? (Sayfa 2)

basküler
basküler Takip Et
Xper 4 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Peki ya öbür dünya yoksa?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

69

Cevap

118

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • SercanC7
    SercanC7 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Yok ki zaten eski musluman olarak sorgulaya sorgulaya arastira arastira gozlerum acildi tum dinler birbirinin kopyasi ve insan urunudur , dunyadaki kotulukleri engellemek amacli cikartilmis fakir halki obur dunya tesellisiyle gecistirmek icin cikartilmis insan eserleridir. Madem oyle bu 3 buyuk din 2.3 milyon yil once ilk insan varken nerelerdeydi? Niye 1400 yil once ortadoguda piyasaya cikiyor arkadas akli selim olan gercegi gorur hepsi masal

    0
    0 Yorumla
  • Tumblr
    Tumblr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    Yerinde bir soru olmuş. Bunu bende düşünüyorum çoğu zaman.Ama sonsuzlugun olmaması benım işime gelir ben şahsen sonsuza kadar yaşamak ıstemezdım sana biçilen ömrü yaşayıp ölmek daha iyi.

    0
    0 Yorumla
  • jilsander
    jilsander Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    bu soruyu burda sorman anlamsız, alacagın cevaplardan burdan fikir yürütmen de anlamsız. bu durumda kitapfalan okuman lazım ya da internette bi search yap şekerim

    1
    6 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Ben öbür dünyaya karşın bir cevap aramıyorum ki.Sadece öyle olursa sizce ne olur diye basit masum bir soru sordum.

      Yorumla
    • Fxinturevi
      Fxinturevi
      +1 yıl

      "Search yapmak" falan...

      Yorumla
    • jilsander
      jilsander
      +1 yıl

      siz isteyince 'link' kelimesini kullanıyorsunuz. yüzlerce ingilizce kelimeyi günlük hayatta kullanıyorsunuz. okay falan diye konuşuyorsunuz... benim burda 'SEARCH' yazmış olmama mı takıldın Allah aşkına :) komik

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Fxinturevi ya da ben "okay" gibi kelimeler kullanmıyoruz ki.Ön yargılı olma.

      Yorumla
    • jilsander
      jilsander
      +1 yıl

      peki pardon o zaman...

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Önemli değil.

      Yorumla
  • canburak
    canburak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bu soruyu bir alime sormuslar. Oda demişki ; biz bi ömür Allaha inanarak yaşadık ve öteki tarafta böyle bişey olmadığını gördük. Ne kaybederiz ? Bir ömür Ahlaklı hoş görüşlü yaşadık. Pekii ya öteki tarafta herşey doğruysa sen napıcan.

    0
    0 Yorumla
  • Herdaim70cl
    Herdaim70cl Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 38%
    +1 yıl

    İnanan birisi için öbür dünya var hiç bunu düşünmüyor.

    Ama diyelim ki yok.

    Öldüğünde bunu düşünecek anlayacak değerlendirecek bir durumunda olmuyor.

    Yani bir sorun yok.

    0
    0 Yorumla
  • grandcannon41
    grandcannon41 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Diğer konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    genelleme yapıyorum evet. kendi ölüm saatini değiştirebilecek ben haşa şu saatte öleceğim diyebilen biri varsa o zaman ben de inanmayacağım. öyle bir yeteneğimiz yok verilmemiş

    0
    9 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Hadi al tabancayı şimdi ve sık kalbine.Bakalım ölüyor musun ölmüyor musun?

      Yorumla
    • tlga82
      tlga82
      +1 yıl

      Allah herkese akıl fikir vermiş,yaşatmak ve bir seferliğine canını almak Allahın ve meleklerinin işi.yoksa isteyen istediği anda yaşamına son verebilir.beynine de sıktıysan Allahın da yapacağı birşey yok Allah herkese akıl fikir vermiş,nasıl kullanmak istediğin sana kalmış.

      Yorumla
    • grandcannon41
      grandcannon41
      +1 yıl

      tabancayı alıp sana sıktıran da senin o anki kaderindir. Allah senin ne yapacağını her saniye zaten biliyor. anlatmak istediğimi hala anlamadın. sana diyorum ki ben dünyaya kazık çakmak istiyorum ölmek istemiyorum de ve bunu başar . başarabiliyorsan sorun yok. dünyada her şey belirli Allah da bize gözükse zaten mecburen herkes inanırdı. ne anlamı vardı o zaman imtihanın? bu belirsizlik korkmamız ve ona ibadet etmemiz içindir.

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      O zaman kendini öldür.Kaderin ise zaten öleceksin.Kaderin değil ise yaşarsın ;) Buyur dene?Allah seni korur gerekirse.

      Yorumla
    • grandcannon41
      grandcannon41
      +1 yıl

      hala anlamadın. önce kuran'ı kerim mealini sonra tefsirini mutlaka okumanı öneririm. bilgi eksikliğinden dolayı çok mantıksız cevaplar veriyorsun.

      cennet cehennem kavramı 4 dinde de var. agnostikler ateistler ise bunun dışında. bu dünyada her şey tesadüf sana göre o zaman.

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      İnsan kaderini kendi yaratıyor zaten.Ayrıca dediğme tam cevap vermedin.Kendini öldürmek konusunda...

      Yorumla
    • grandcannon41
      grandcannon41
      +1 yıl

      kardeşim kaderini kendin de yaratsan kendi kendini de öldürsen Allah sana o gücü veriyor senin ne yapacağını saniye saniye biliyor. o anda belki tetiği çekmesen bile bu gücü Allah veriyor. o zaman kuşlar gibi kanatlan uç uçamazsın. çünkü o yetenek sana verilmemiş. bence daha da uzatma :)

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Kafana sıkma yeteneğini kullan;)

      Yorumla
    • grandcannon41
      grandcannon41
      +1 yıl

      sen işin dalgasındasın kardeşim . sana bir şey anlatıyoruz. anlattıklarım anlayabileceğin kadar yapacak bir şey yok .

      Yorumla
  • tecrübekonuşuyor
    tecrübekonuşuyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 31%
    +1 yıl

    yoksa ben bir şey kaybetmem, PEKİ YA VARSA? İNANMAYANLARIN HALİ NE OLUR?

    3
    1 Yorumla
    • tolga43
      tolga43
      +1 yıl

      tecrube konusuyor :D <3

      Yorumla
  • misfrozen
    misfrozen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl
    Diğer konusunda 326 cevap paylaştı.

    Onlar olmayacak olsa bu dünyanın, varlığımızın, yaşamanın ne anlamı olurdu...

    3
    2 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Benim sorumun cevabı nerde?

      Yorumla
    • misfrozen
      misfrozen
      +1 yıl

      Ben böyle düşündüğümden dolayı senin sorun anlamını yitiriyor. Veyahut da şöyle diyim ben buna inandığım için senin sorunu benim bu inancım kabul etmiyor.

      Yorumla
  • ask333ask
    ask333ask Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yoksa boşuna yaşamış olursun.. Kimin seni yarattığını düşünüyorsan düşün, kimse boş boş yaşa diye seni yaratmaz.

    2
    0 Yorumla
  • delee
    delee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 525 cevap paylaştı.

    Soruyu okudum. Cevaplara bir göz gezdirdim. İyi ya, tahmin ettiğim kadar taşlanmamışsın :D

    3
    3 Yorumla
    • ustura42
      ustura42
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
    • kayahm
      kayahm
      +1 yıl

      Bu kadar çarpıcı taş görmedim. Ne taşı kullanıyorsun. Kaldırım taşı mı ? Şeytan taşı olmasa gerek :D

      Yorumla
    • delee
      delee
      +1 yıl

      Ahahahahaha :D Yok, amacım taşlamak değildi. Ben her görüşe açığım. İsteyen istediğini düşünür ;) Ama soruyu okuyunca da eyvah dedim :D

      Yorumla
  • buramakadargeldi
    buramakadargeldi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    İnananların kaybedeceği bişey yok.. Peki ya inanmayanlar ? Varsa onlar ne yapacak :)

    4
    9 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      İnananlar da bu dünyada yapamadıkları şeylerden mahrum kalacak.

      Yorumla
    • buramakadargeldi
      buramakadargeldi
      +1 yıl

      yapmadıkları şeyler.. zaten yanlış olan şeylerdir eger su dini kurallara baktıysan hep düzgün insan olmaya yönelik... :) mesela hırsızlık yapmak dedikodu yapmamak içki içmemek( yani sapıtmamak) zina yapmamak (herkesn namuslu olması) gibi... Bu şeklde yasadıysak zaten düzgün insan olmuşuz demektir.. Düzgün insan olmaktan mahrum kalmak istemezdim şahsen ben :)

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Alkol almanın bana bir zararı olmadı bu güne kadar.Üstüne yararı oldu.

      Yorumla
    • buramakadargeldi
      buramakadargeldi
      +1 yıl

      eminim karaciğerlerin de öyle düşünüyodur... Alkol alan insanın kafası yerinde olmaz. Ne yapcagı da belli olmaz suursuz insan tehlikeli insandır sen bunu güzel bişy olarak görüyosan zaten bişey diyemem.

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Hiç şuurumu kaybetmedim.Ayrıca git sor bakalım doktorlara sana hergün alkol almanı tavsiye edecek mi etmeyecek mi?

      Yorumla
    • peaches
      peaches
      +1 yıl

      dünyada 10 000 din var hepsine inanıyorsan kaybedecek bir şeyin yok :)

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      link


      link


      Bu iki link sana bilmemenin değil öğrenmemenin ayıp olduğunu kanıtlar.

      Yorumla
    • eshref
      eshref
      +1 yıl

      link

      Yorumla
  • cansıkıntısı123
    cansıkıntısı123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    olmama ihtimalini düşünüyorsak yok demektir.görmedik sonuçta bilinmez.hayatta yegane amaç huzur olmalıdır diğer dünya var ya da yok bu dünyaya göre yaşamak gerekir.

    0
    0 Yorumla
  • sandradee
    sandradee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    binlerce dini tek tek araştır,uygula. kaybedecek bir şeyin yok o zaman. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=-uswy7r9KfA
    0
    0 Yorumla
  • enkidu
    enkidu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    ben sana daha güzel bir soru sorayım gücü her şeye yeten ol deyince olduran ve her türlü zayıflıkdan uzak olan tanrı insanı yaratma amcını açıklarken neden gayet insani duyguları öne sürer neden ?

    0
    4 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Burası soru cevap sitesi.Soruma cevap ver; ondan sonra kendi sorunu kendin aç.

      Yorumla
    • enkidu
      enkidu
      +1 yıl

      bu soru senin sorunu destekliyordu...

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Ben cevap istiyorum.Birinizde sadece şöyle olabilir deyin.Destek istemiyorum.Sonsuz uykuda olacağız ya da reenkarnasyon olacak vs.

      Yorumla
    • enkidu
      enkidu
      +1 yıl

      yeni bir link attım yukarda

      Yorumla
  • candyterry
    candyterry Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    ne tesaduf bende daha yeni dusundum bunu.. ama sonra yok la var var olmazsa ben napicam tamamen olupte?

    dirilmek en iyisi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sürekli dinle ilgili sorular soruyorsun.verdiğin cevaplarda da yorumlarda da soruyosun ya da inanmadığını gösteren cevaplar veriyorsun.acaba sen dini mi anlamaya yoksa insanların aklını karıştırmaya mı çalışıyorsun?

    4
    1 Yorumla
    • pelinno6
      pelinno6
      +1 yıl

      sana katılıyorum.

      Yorumla
  • Toofast
    Toofast Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 47%
    +1 yıl

    Ölümden sonra ceza korkusu veya ödül iştahı ile hareket eden kişi, zavallıdır. Adalet için bunlara gerek yok. Sen ona inanç dersin, biz korku deriz.

    0
    0 Yorumla
  • cikolataetkisi
    cikolataetkisi Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    soruyu okudum ve aynı linkteki gibi oldum

    https://www.youtube.com/watch?v=0sGxnEmTeaQ&feature=related

    .

    0
    0 Yorumla
  • Fink_Ployd
    Fink_Ployd Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 30%
    +1 yıl

    Sağlık olsun, yapacak bir şey yok sanırım o zaman. Burada yapamadıklarımızın acısını çıkarırız hep beraber :)

    0
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    öyle bi şeyin olması imkansız kuranda yazılı bunların hepsi var ... ruhlar alemi

    0
    3 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Kuran'da yazdığı için varlığına inanıyorsun işte.Ya gerçek değilse bunlar ve diğerleri diyorum bende.

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      kuran-ı kerim arkadaşım gerçek olmaması imkansız düyorum dinden çıkarsın inkar etme bunları günaha girme...

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      İmkansız diye birşey yok.

      Yorumla
  • Yesilpatio
    Yesilpatio Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    Inanan inanir ve ona görede yasar, inanmayanlarda inanmaz fakat er yada gec ögreneceklerdir cennet ve cehennemin olup olmadigini!

    0
    0 Yorumla
  • xhibit
    xhibit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Şöyle ki senin yorumuna göre c/c yoksa (haşa) inananlar sadece herşeyini unutup gider veya biterler. Varolduğunu bilip gördüğünde de inanmayanlar orada herşeylerini unutmak ister, yokolmak ister. Hangisi riskli dersin ?

    0
    0 Yorumla
  • gizemaktas
    gizemaktas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bu sorgulamak konuşmak bile yaradanimizi inkar etmiş sayiliriz tartışılmaz bile tartışılmaz bu konu

    2
    0 Yorumla
  • PaRS93
    PaRS93 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Öyle bi düşünceye kapılmadım çok şükür. Burda milletin cevaplarını bırak Al eline Kur'an ı Kerim oku orda cevap var. Hadi görüşürüz.

    0
    0 Yorumla
  • kallavistanyalılaştı
    kallavistanyalılaştı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    bence yok..kesinlikle yok..yaratıcı ve mükemmel bir zeka bu dünyayı yaratmış olabilir.fakat öbür taraf diye bir şey yok..kandırılıdınız panpalar..

    0
    2 Yorumla
    • manyakgüzel
      manyakgüzel
      +1 yıl

      seni de oyun diye gönderdi buraya ... oyuncaksın ya hani..


      Yorumla
    • kallavistanyalılaştı
      kallavistanyalılaştı
      +1 yıl

      ama işte amaç belkide beynini kullanmaktır.evren ve dünya yani doğa dediğimiz şey fiziktir.Büyük mühendisin yarattığı veya sağladığın olurlardır bu kanunlar.ama sen ve senin gibi beynini sadece tv deki diziyi tv kumandasından açmak için kullanan kişiler için uydurulacak en iyi şey : bu dünya da sus..öbür tarafta kralsın yalanıdır. :)

      Yorumla
  • Osiris
    Osiris Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 41%
    +1 yıl

    Ha varidu ha yokidu diye diye birgün bi bakmışsın ölmüşsün =)9

    1
    0 Yorumla
  • sinan-sinan
    sinan-sinan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dünya hayatında kendini kısıtladıkları için üzülünür ama yapacak bişide yok koy ... Lağman gitsin der geçerim

    0
    0 Yorumla
  • mokka
    mokka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    olabilir aslında; aslında bu dünyada yoktur belki belki biz yaşamıyoruz dur;belki biz sadece düşünceden ibaretiz;belki belki belki

    2
    0 Yorumla
  • enkidu
    enkidu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    linki izleyin

    https://www.youtube.com/watch?v=rWJay3_ZQ_I&feature=related
    0
    1 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Oğlum soruda Allah yok mu var mı diyor? Öbür dünya yoksa ne olur diyor ?

      Yorumla
  • buyukokyanus
    buyukokyanus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    sana söyle söyliim eskıden samımı oldugum bır arkadasım bana kısmet kapama buyusu yaptırmıs şimdi bu onun yanınamı kalacak onun dustuugu durumu gormek ıstıyorum obur tarafta:)

    0
    1 Yorumla
    • Critias
      Critias
      +1 yıl

      arkadaşın hogwartsdan mı mezun

      Yorumla
  • RıdvanRoNaHi
    RıdvanRoNaHi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Inanarak Islami yaşayarak hiçbirşey kaybetmiyoruz ama inanmayarak yaşarsak her türlü pisliğin içine batariz yani böyle yaşayarak hiçbirşey kaybetmiyoruz ki zaten .. Inanmayanlar inanmayarak ne kazanacaklar.. Hiçbirşey.. Akıl var mantık var

    0
    0 Yorumla
  • tlga82
    tlga82 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    bazı arkadaşlar ya varsa'dan yola çıkmışlar.var olduğuna hepimiz inanıyor/inanmak istiyoruz.arkadaşımın sorduğu ya yoksa...kimse onun cevabını tam olarak verebilmiş değil.ya yoksa?

    0
    4 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      İşte cevap veremedikleri için onu diyorlar.Hayal güçleri 0.

      Yorumla
    • tlga82
      tlga82
      +1 yıl

      kiAllahın ve diğer bütün canlı/cansız varlıkların en büyük kanıtıdır insan.Hala bir damla sudan(meniden) nasıl beyin,kol,bacak,göz,düşünce ve insan olma özellikleri varoluyor şaşırıyorum.Dolayısı ile de cennet/cehennem de var diyoruz.ama bu dünya bu kadar kötü ve acımasız iken diğer tarafta ya yine parası olana veriliyorsa Cennet ya da parası olmayan gidiyorsa cehenneme(orta halli insanlar ne yapar bilmiyorum,asgari ücretlilere Allah kolaylık versin) o zaman ne olacak?

      Yorumla
    • tlga82
      tlga82
      +1 yıl

      ben açıkçası bu dünyada da adaleti görmek istiyorum ve bir çoğumuz da bunu istediği için tereddüt ediyoruz,etmek istiyoruz,bu işte bir yanlışlık vardır diyoruz çünkü DÜŞÜNÜYORUZ.

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Benim asıl korkum cahillerin cennete alınıp alınmayacağı.Eğer alınacaksa ben cehennemi tercih ederim .

      Yorumla
  • Keanu
    Keanu Takip Et
    Yoda Yaş: 57 , eic 30%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bizim kaybedeceğimiz birşey yok. Ya varsa, sen düşün kara kara!

    0
    0 Yorumla
  • laura
    laura Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kim görmüş o cenneti, cehennemi?

    Kim gitmiş de getirmiş haberini?

    Kimselerin bilmediği bir dünya

    Özlenmeye, korkulmaya değer mi?

    Ömer Hayyam

    2
    0 Yorumla
  • frdun
    frdun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl

    Zamanı durdurursan söz cennetin olmadığına inanırım..

    0
    0 Yorumla
  • digger
    digger Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 52%
    +1 yıl

    Öbür dünya burası. Cennet de cehennem de burada. Bunu ancak gerçek dindarlar anlayabilir :)

    0
    0 Yorumla
  • hayal00
    hayal00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl
    Diğer konusunda 363 cevap paylaştı.

    kucukken bende cok dusunurdum boyle seyleri..artık anı yasamak gerektıgını,fazlasını dusunmemek gerektıgını ogrendım..

    0
    0 Yorumla
  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    inanan bu soruyu kendine sormaz zaten, tabi sen böyle yazdın diye yanlış anlama, sana kastım yok:)

    0
    0 Yorumla
  • bjkk54
    bjkk54 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    bunu düşünmeden edemiyo insan fakat buraya bizi göderenlerin vardır bi bildikleri

    0
    0 Yorumla
  • oyuncakaraba
    oyuncakaraba Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ya varsa. Hem ne kaybedesin ki inanmakla. Ya da inanmamakla ne kazanacağını sanıyorsun. Kazanacakların kötülük, dışlanmışlık, hakaret, vs olacaktır.

    1
    0 Yorumla
  • Adımı-KS-Koydum
    Adımı-KS-Koydum Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    "Peki ya yoksa ? " ?

    Var olan bişeyin olmama ihtimali olamaz ..

    0
    0 Yorumla
  • badmouth
    badmouth Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu sorunun kesin cevabı verilseydi agnostizm ortaya cıkmazdı.

    0
    0 Yorumla
  • fellis90
    fellis90 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl
    Diğer konusunda 349 cevap paylaştı.

    yoksa bile olduğuna inanan insan için bir kayıp olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • ozkanya
    ozkanya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    saçmalama iselama inancına sahipsen bu soruyu sorman bile mantıksız yok ateistsen o zman neyle karşıaşacağını merak etme çok iyi görürsün :)

    0
    0 Yorumla
  • mvcck
    mvcck Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    masallara inanan var mı hala ya :)

    valla doğmadan önce geçen 12milyr yıl boyunca hiçbişey hissetmedim görmedim ölünce de aynısı olacak. rahat olun :)

    0
    0 Yorumla
  • entertaining
    entertaining Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Eğer ölümden sonrası yoksa hergün 5 defa spor yapmış oluruz namazla... Varsa kazanan biziz.

    1
    3 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      İslam'ı namazdan ibaret görmek :S Çok cahilce.

      Yorumla
    • entertaining
      entertaining
      +1 yıl

      Ihh sadece ona cevap bulabildiğim için :(

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • soulmatesneverdieJr
    soulmatesneverdieJr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    varsayı yazıp bu konuda hz.ali'yi referans gösterecek var mı diye bakınıyordum ki, zedcezier şakird bunu yapmış.

    1
    3 Yorumla
    • verchiel
      verchiel
      +1 yıl

      Pascal'ın kumarını yazacaktım ama hesaplamalarımda çıkmaza girdim <3

      Yorumla
    • benimsin
      benimsin
      +1 yıl

      Neden hz.Ali dedin şiya misin ?

      Yorumla
    • soulmatesneverdieJr
      soulmatesneverdieJr
      +1 yıl

      zedcezir'in anlattığı olay hz.ali'ye atfedilir o nedenle.

      Yorumla
  • düşünceli10
    düşünceli10 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    İdraki meali bu küçük akla gerekmez zira bu terazi bu kadar sikleti çekmez. Hiç yorma aklını inanacaksın kapatacaksın bu sonsuzluğu düşünmeye akıl yetmez.

    1
    0 Yorumla
  • 07republicantalia
    07republicantalia Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    -"inanmak görünmeyene inanmaktır görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediklerini görürsünüz" rotamı çizdiren söz:)

    -yoksa problemde yok

    0
    4 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Sorunun cevabı ile ne alaka şimdi ?

      Yorumla
    • 07republicantalia
      07republicantalia
      +1 yıl

      ilk cümlemde cennet-cehennemin varlığına inandığımı belirttim. İkinci cümlemde sorunu cevapladım.

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Neyle karşılacağını düşünüyorsun işte.Problem var ya da yok demedim.

      Yorumla
    • 07republicantalia
      07republicantalia
      +1 yıl

      benim için problem olabilir :)

      Yorumla
  • ossmen
    ossmen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    İnanmayanlar kabirde Münker ve Nekir'i görünce ne yaptılar/yapacaklar? Ben asıl onu merak ediyorum..

    0
    1 Yorumla
    • türkiyetürklerindir
      türkiyetürklerindir
      +1 yıl

      bende sen ne zaman nerde gördün onu merak ediorum..

      Yorumla
  • eskiraki
    eskiraki Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    pufffffffff zaten yeni yeni toparlıyom kendimi dur kafamı bulandırma.

    0
    0 Yorumla
  • evcilkaktüs
    evcilkaktüs Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Var olduklarına inananlar.Olmadığını sorgulamıyor.

    11
    1 Yorumla
    • feminum
      feminum
      +1 yıl

      Var olmadığını ispatlasın soran?

      Yorumla
  • umutmkdny
    umutmkdny Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    yoksa zaten birşey olmucak.uyuduğun zaman nasil bir karanlik varsa öldüğünde daha büyük bir karanlik var.

    ya varsa ne olcak onu düşünüyorum ben

    0
    0 Yorumla
  • -BonusCard
    -BonusCard Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    :D la bana encok nekoyar bilionmu olunce hic birsey olmassa hic birseyy ruhumuzun yasicaklarina inaniyoruz ya

    0
    0 Yorumla
  • madencu
    madencu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    yoksayı bılmem de dostum varsa eger senın ıcın su soru ıı seylere yol acmayacak...

    0
    7 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Soru sormak iyi şeylere yol açmayacak sözü Avrupa Orta Çağı yaşarken vardı.Sanırım sen hala o zihniyettesin.

      Yorumla
    • madencu
      madencu
      +1 yıl

      zıhnıyetım hakkında yorum yapmak ıcın cok kucuk bı kelıme dostum..sorun kıtabın tam ortasından oldu ondan bole cevap yazdım

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Küçük kelimelere bazen büyük şeylere yol açar.

      Yorumla
    • madencu
      madencu
      +1 yıl

      kucuk sorularda buyuk seylere yol acar bende tam onu anlatmaya calıstım...

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Açsın. Benim geleceğimden sana ne ?

      Yorumla
    • madencu
      madencu
      +1 yıl

      bak guzel kardesım benım burası senın de dedıgın gıbı soru cevap sıtesı soru sordun cevap verdım kaldıramıyorsan sormayacaksın...verılen cevaplara ev sahıbı edası ıle saygı ıle karsılayacaksın...hade selametle..

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Sorduğum soru yoksa ne olacak? Senin cevabın ise yoksayı bilmem ile başlıyor.Ben yoksayı soruyorum.Sana başka birşeyi sormuyorum ki?Sen ise alakasız cevap veriyorsun.

      Yorumla
  • Mustirikkk
    Mustirikkk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    Ne demişler "düşmekte olan bir uçakta ateist bulmak imkansızdır"

    0
    1 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Bunu diyen de beyinsizin önde gidenidir.Yani sana demiyorum tabi; onu diyen ilk kişiye diyorum.

      Yorumla
  • Hkn85
    Hkn85 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bir şüphem yok olup olmadıgı konusunda da diyelim yok inananda inanmayanda ölüp gidecek inananın bir kaybı olmaz burada eğer varsa inanmayan in kaybı çok büyük

    0
    0 Yorumla
  • Delumanyaq
    Delumanyaq Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Oldugu kesin ve net olan bişeye ya yoksa diyemeyiz ... ilk okuldayken sen hiç ya karne almak yoksa diyipte çalişmadıgın oldumu ?

    0
    3 Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Oldu.

      Yorumla
    • Delumanyaq
      Delumanyaq
      +1 yıl

      Karneyi aldın ama sonuçta ?

      Yorumla
    • basküler
      basküler
      +1 yıl

      Yo almadım.

      Yorumla
  • ezgii89
    ezgii89 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    ne saçma :) ya varsa biz inananlar olarak bişiy kaybettiğimizi düşünmüyorum ya varsa ?

    0
    0 Yorumla
  • ashle
    ashle Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Diğer konusunda 619 cevap paylaştı.

    ben Allaha inanıyorum. Zaten dünyada da cennet cehennem yok mu ?

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Peki ya öbür dünya yoksa?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Öbür dünya var mı? 7 cevap verildi
Öbür dünya var mı? 11 cevap verildi
Öbür dünya var mı? 20 cevap verildi
Öbür dünya varmı? 13 cevap verildi
Başka dünya var mı? 5 cevap verildi
Sizce öbür dünya bu dünya gibi mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨