AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
herkes kendi cennetini/cehennemini oraya götürecek zaten. varsa da yoksa da.
şöyle düşün,eğer yoksa tamam,peki ya eğer varsa? işte o zaman sonsuza kadar mokoko )
diyelim gittik hiç bişey yok o zamanda bakıcaz başımızın bi çaresine...
sen neyle karsılaşacagını düşünüyün öldükten Sonra ?
Belki sonsuz uyku ile.
Kendi çabamızla kalırız ama ya varsa o zaman sen ne yapacaksın?
Bize bu kadar kötülük yaptıran, günah işlettiren neden yaptırıyor amacı ne olabilir o zaman?
lan haşlama yoksa adam daha neyle karşılaşacak o a o elde var o .adam niye düşünsün onu
E.A. ile karşılaşağını düşünüyordur heralde kim bilir..
reankarnosyon olsun o zaman poku pokuna ölmeyelim :)
Haşa olmasa bile varmış gibi yaşamanın hiçbir zararı yok.
bu düşündüğüne dinde vesvese deniyor, şeytan veriyormuş bunları.
olmadıgına ınanıyorum ınsanın sonsuz suretının tekrrarının tekrarının sureklı olarak gecmısı yasaması bana bunu gosterıor
var mıymış, bulmuşlar mı sonunda? ben de bizi uyutuyorlar sanmıştım. yanılmışım. tövbe kapıları neredeydi biri yol göstersin sevaptır la
biz var olmadan önce neysek yıne o olucaz o zaman. hiç bişey. ama cennette cehennemde var tabıkı
Yoksa toprak olucaz bıtıcek
varsa?
Onuda ınanmayanlar dusunsun ;)
Vay münafık seni.. Taşlarlar filan koru kendini..
Kafama geldi zaten :( Nerelerdesin sen, özletmeyiniz kendinizi.
Tahmin edebiliyorum, hasar filan var mı :(
Biraz işlerim var bu ara, ondan..
Nasılsın bu arada sorunun içinde yazıyorum ama kızmazsın umarım :(
Niye kızayım ya :) Zaten çok iyi bir soru sormuştum ama onu sildiler yaa :( Ona üzülüyorum. :(
Müminler yapmıştır, mantıklıda olsa kaldıramıyorlar demek ki.. Münafıklık yapma be! ;)
Ama benim sayemde beyin cimnastiği yapıyorlar onlarda :( Yoksa Alzheimer olacaklar; özellikle kadınlar.Çünkü kadınların b12 vitamini her zaman erkeklere göre daha azdır :(
Jimnastik yaramıyor onlara, özellikle beyinlerine, çok şey istiyorsun :(
Bundan sonra iyilik yapmayacağım kimseye :(
Ee tabii huzurlarını bozma :(
Bozmam :( Darıldım artık.
Dinde 3 günden fazla dargın kalamazsın ama :(
Aaaa unuttum ben onu.Bak ne zamandır bu bilgiyi kullanmıyordum.Hemen barışayım arıtk.
Tabii, caiz değil.
sizler kendi çapınızda dinle yada dinine layık yasayanlarla mı dalga gecıosunuz ? ne haddinize ?
Bizim kimleri dalgaya aldığımız belli canım, sen yorulma. Anlamaya çalış, ardından yorumunu tekrar yap ;)
Önemli olan yarışmaktı :D
yarışmacı arkadaşlara başarılar :D
paran varsa gerçek hayatta cenetti yaşarsın yoksa zaten yaşarken ölmüşsün cehennemdesin yani:)
Yoksa iyi olur. Varsa yandık.
Hah, kedi canını yediğim ya.Soruya nadir adam gibi cevap verenlerdensin .
dur kanka şakirtlerin yüreğine inecek :(((
yoksası falan yok arkadaşım Allah var diyorsa vardır haşa yalancımı o inanmayanlar dinden çıkabilir dikkat edelim
cennette cehennem de bu dunyada zaten...
Soruyu kim hortlattı gene :(
Meraba Basküler <3
Merhaba :)
peki inanmayıp herşeyi tesadüf diyenler cennet ve cehennem varsa ne yapacak
sorgulamadan inanmak bukadar bu zor ya
Herkesin tuttuğu kendine .
bu sorunun cevabını hiç bir zaman bilemeyeceğiz
ARKADASIM SEN INANMIYORMUSUN
evet inanmıyorsun neden soruorsun ya yoksa dıye
İnanmadığımı nerden çıkardın ?
ya sennın soruna bakıncca oyyle anlasılıyor
Sana öyle gelmiş.
İnanmıyormuş hadi asalım, taşlayalım hemen. :) Düşünmek günah zaten.
cevabına -1
Paradokslar insanın zamanını boşa harcar .
Çok basit öldüğünle kalacaksın :)
Varsa vardir yoksa yoktur:)
Kanıtlasınlar bende muslım olurum
az bekle görürsün yakında
Chennemden maıl atcam soz
taa derinlere kadar yolu var ateşten terlikler giydirirler beynin fokurdar zebaniler homurdar et ile kemiğin sonu alevden murdar.
Onlar ancak sorgulamayan koyunları korkutur :)
öncelikle çözmen gereken konu Allah"ın varlığına inanman. Allah var. Bunu bilimin tesadüfen oluşumun imkansız oluşunu göstermesinden anlıyoruz. Cennet cehennem var bunu da din ile anlıyoruz. Nasıl bir ilacı kullanabilmek için prospektusa ihtiyacımız oluyorsa (benzetme anlaşılabilir kılmak için kullanılmıştır, kutsal değerleri tenzih ederim) din de bize hayatı nasıl kullanmamız gerektiğini göstermektedir. yani cennet ve cehennem var şüphe etmene gerek yok.
Belki aşk da yoktur... :)))
Belki de :))
Var, çünkü kuran'da yazıyor.
kur an a inanmıyo ki sormuyo
soruyo dicektim
Hmm...
oha sahane bir mantik
Hahah :D
Kaynak sağlam.
şakird hesaplamada yardımcı olayım <3
Exper almak için karalayıyım bari.
Olmaması daha iyi. Sevinirim
Boşa yaşıyorum o zaman yandık desene
Ya varsa? Asıl önemli olan bu.
varsa sorun yok,herkes yaptığı ile değerlendirilir...herkes de ne yaptığını az çok biliyor.
İyi sorun yoksa senle görüşelim mahşerde sana bi kaç bişi anlatırım. Ama o zaman ağlamak yok he.
Mahşere kadar sus.
Kul hakkıyla gitmemek lazım. Sadece bunu diyorum.
bir şey kaybedeceğime inanmıyorum
peki ya öbür dünya varsa...
ben bi ölüp bakiyim gelince söylerim
O zaman hepten g*te geldik demektir. :(
böylesi daha heyecanlı anı bekliyoruz:)
Sana ya varsa diyorum ve gidiyorum
Ömer hayyama çok benzıyorsun beskü
yoksa bişey kaybetmem ama ya varsa ?
düşünmek ıstemıyorum bıle
öyle bir ihtimal yok rahat ol...
Öldüğümde öyle bir şey yoksa olay çıkarırım
süpersin :))
iyi :D
ee bırakında mezarımızda yatalım o zaman
işte o zaman göte geldik demektir...
Tövbe et Allah affetsin.
5 dk oldu okuyalı hala gülüyorum
:)
ğününü yaşa gidince görürsün
Ölmeyi düşünmüyorum ben.
oda ğüzel ben tam tersi ama.
soran ... zatensana sorucaklar annem merak etme .. ölmek istemezsen ölmicen:D
peki ya sen yoksan?
Var olduğumu söylediğimi hatırlamıyorum.
Ya yoksayı düşünebildiğimize göre ya varsayı da düşünebiliyoruz. Benim sorum ya varsa değil, ya yoksa üzerinedir.Soruya ona göre cevap beklerim.Ya varsa diye soru açınca da ya varsaya göre cevap beklerim.
allah yok din yalan !
yoksan sorun da yok.. olmayan bişi soru soramaz zaten derdi de yoktur. Eğer öğrenme amaçlı sorduysan eminim güvenilir kaynaklardan bu sorunun cevabını alıcaksın.
@HeusTR sana cevap bile vermiyorum. Allah gönlüne göre versin.
Yok olduğumu da söylemedim ama.
madem sen bişi demedin ben de susuyorum
muhtemelen yok öyle yerler .
kısacası sıc.tık
Zaten yok.
e yok zaten
Kabak yoksa ağlarım
:)
(: