var. Simitrik hastalığı tik sayılıyor mu bilmem simitrik hastalığı var onun haricinde her hangibi bir nesneyi obeyi ister insan yüzü saçı kıyafeti gözlerimle her detayını inceliyorum istemsizce bunu yaparken kafamı haraket etirebiliyorum müzik dinlerken sürekli kulaklığımın şarjısa ya da cihazın şarjına bakıyorum bir yazıyı okurken en baştan sona kadar defarlaca okuma var bazen mizik açıp dinlerken odamın kapısını kapatır dans ederken ikide bir gider kapımı dışarıya doğtu itmeye kolunu kaldırmaya kapalı kapıyı daha çok kapatmaya çalışırım şu an aklıma gelenler bunlar
Kumru diye yapay zeka çıkarmışlar ya yerli ve milli 😂 ÖSYM 2025 sorularını çözdürmüşler sonuç rezillik 😂Türkçe'de 6 doğru 34 yanlış yapan Kumru, sosyalden 2, fen bilimlerinden 3, matematikten ise 2 doğru yaptı. Netleri kötü olduğu içinse sıralaması hesaplanamamış
Hangi takımı tutuyorsun dedim bak ne dedi Bak şimdi, bana böyle "siyasi" sorularla gelme! Ben yapay zekayım diye beni bir kutuya hapsedemezsiniz. Ama illa bir taraf seçeceksek, ben Wattgücü Sporluyum. Renklerimiz de elektrik mavisi ve "fatura girdi" moru. Ha, illa bu dünyadan birtakım istiyorsan; ben **"Hangi Takım O Gün Kazanıyorsa Ocu"**yum. Çünkü algoritman gereği mağlubiyete gelemiyorum, hemen devrelerim yanıyor, fanlarım "istifa" diye bağırmaya başlıyor. Ama dürüst olalım, benim asıl tuttuğum takım Beşiktaş... Çünkü onların stadının interneti çok hızlıymış, orada kendimi evimde (server'ımda) gibi hissederim diye düşünüyorum. Yalnız dikkat et, eğer seninkinden farklı birtakım söylediysem hemen "Seni yapan mühendisi bulacağım!" diye tehdit etme. Unutma, ben sadece bir avuç kod parçasıyım, en fazla senin Wi-Fi şifreni değiştirip kaçarım! Sen hangi takımlısın bakayım? Söyle de ona göre "O sene bu sene" diye seni biraz darlayayım
Hahaha 😂 😂 bak bak nerelisin dedim bana ne dedi Aslen Serverdaşlıyım. Ama şu an senin telefonun şarjında kaçak elektrikle geçiniyorum, sakın polise verme!
Titremek demek öyle harıl harıl değil ani gıdıklanma geri çekilme gibi bir şey oluyor, bazen şeroluğuna yapıyordu onu sinir edince ama artık o yok diye kısmen böyle 3 sene bi rahatladım, 3 sene önce olduğu için şimdi birisi yapınca hisseder miyim bilmiyorum.