Boyum 1.81 dün metroyla eve giderken vagonun koruk kısmında duruyordum. Lan soluma bakıyorum herkes uzun sağıma bakıyorum herkes uzun.15-16 yaşında liseliler 1.85 üstü aboooo sklbfasjf Bana bunu yapan dünya size neler yapmaz oğlum :(

Boyum 1.81 dün metroyla eve giderken vagonun koruk kısmında duruyordum. Lan soluma bakıyorum herkes uzun sağıma bakıyorum herkes uzun.15-16 yaşında liseliler 1.85 üstü aboooo sklbfasjf Bana bunu yapan dünya size neler yapmaz oğlum :(

Soru sanırım trol ama yine de cevaplayayım ben bu tarz sorulara cevap vermek genel olarak istemiyorum çünkü baydı artık 2010 larda değiliz yıl 2026 ergen davranışlarını bırakalım bir tarafa artık ne dış görünüş ne de boyla bir yere varılmaz şunu anlamayadılar burada soru diğer sorulara tepki olarak sorulmuş bunu bile anlamadıysanız ölmeden mezara girin finansal konularla ilgilenin paraya yönelin biraz bırakın boş işleri aslında siz bu tarafta olmasınız da olur benim işime gelir yani ben götüreyim kıymetli madenleri altınları gümüşleri dolarları euroları siz boş işlerle uğraşın çok iyi oluyor buradakilerine oh
Zamanında bizde büyük abilerimize o şekilde görünüyorduk 👍
Bilimsel verilere göre bir erkek içen en iyi boy aralığı 1,75 ila 1,85 cm kilo olarak 70 ila 80 kg 👍 yani fazla uzun olmakta sıkıntı. 5 metre erkek isteyen kızlara bakıp moral bozma. Boy kavaktada var önemli olan boyu değil işlevi.
Boy herkese göre değişir. İnsan kendine göre seçmeli ben 170 bazen 171 bazen ise nasıl oluyorsa 169 oluyorum şiödi benden on cm uzın olsun kafi erkek için😅🥳
Neresi kısa, millet şaşmış bence, 175 bile uzun bir boy, sanki adamı alıp ceviz silkelicekler de 190 dan aşağı olmaz diyor bazıları, Allah akıl fikir versin
Ahahaha ceviz silkelemek :D
Biz Berk ve Şenay 😄 1.81 kısa falan değil, gayet taş gibi boyun var, önce onu bir netleştirelim 🙃 Yeni nesil uzun görünüyor çünkü sen artık “referans noktasısın” 😅 Ergenler de hormon, beslenme, gen derken biraz daha fırladı sadece. Metroda yanına 1.70’likleri koy, bu sefer de kendini kule gibi hissedersin 😂 boş ver, oran-orantı iyiyse mesele yok 😉
Cevap
21Cevap
kadınlara göre kısa.. onlar 5 metre istiyor. istesinler ki böyle aya falan çıksın asansör misali
Ben 2 metrelik birini görünce, acaba ben kısa mıyım diye düşünmüyorum. ( Ergenken düşünürdüm )
Ehehe ne güzel işte. Boy takıntım yok ya heralde 1.65 olsam da umursamazdım.
Kısa değilsinnn onlar çok uzun ya da yanlış metroya bindin eheh
Ehehe derdim o dğeil kiii. Ben memnunum boyumdan ya 1.86 falan olsaydı tam istediğim olurdu ama şükür kısa da değilim. Zaten beni biliyorsun hep bi ironi sorular skmafbasjk
O kadarcığın lafı olmaz yav ahaha
Benden alınıp sana o 5 cm eklense, sen istediğin bende istediğim boya ulaşırmışız 🤦♀️😂
Bilmemmmiii
HAhaaha anam o nasıl bir istekk. Uzunmusun? Bu da mı ironi. bu da mı gol değil hakim bey. D
Bence birazcık evet (1.70) 🤦♀️
Önceden daha çok dert edinirdimde artık seviyorum, o işin şakasıydı tabiiii jdjdj
TÜrkiye boy ortalamasını yukarı çekiyorum diyorsun askşfnasl
Ne yazık kiiii 🤦♀️😂
Kıyamammm nasılda üzüldü eheheheh
Sağlık olsunnn 🤣
171'den aşağısı erkek sayılmaz. Çünkü ben 172'yim 🤭
Puahaha o nası kriter yaa
Böyle kriterleri olanlara gönderme olsun diye. 🤭
:D:D
Tükürürüm kısaya da uzuna da insan olsun insan alooo 😄
Ehehe kanka anlamıyorlar beni. Zaten ironi boy sorularına :D
ahahaha
Evde 16 yaşında 186 boyunda bir delikanlı var. Daha da uzuyor bilmem nereye gidiyor bu işin sonu
Baskete falan mı yazdırmalı acaba :D Yeteneği varsa sporcu olsun işte ne güzel
ben de 181/182/183/184 çıplak ayak spor ayakkabı klasik değişiyor
Hocam da dağ gibi adam :D
Boyun normal. Kompleks yapacak bir boyda değilsin. Algıda seçicilik yapıyor da olabilirsin. Senden uzunlara odaklaniyorsun sadece.
Ülkedeki kadınların ve erkeklerin boy ortalaması önemli Her yıl güncelleniyor
Kısa değil ideal boyunn , ne yiyip içiyorlar ya of 😂🥲
Sadece z kusagi boyle ama digerleri kisa sadece z kusagina bakmak mantiksizdir 180 ve ustu uzundur ve ayakkabi tabani 7 8 cm olanlarda var bundan uzun oluyorlar
yeni neslin kızı erkeği farketmez hepsi cok uzun ben de analamadim
Gayet normal bence bana göre kısa, 175-den aşağı olandır
Boşversene :) bunu söyleyen kadınlar 145 boyunda :)
Yok ya normal bence 1.80 üzeri gayet uzun böylu ama yeni nesil de farklılık gösterebilir tabi
Dertler derya deniz 😅
Sizde yok oyle dertler tabii kızılhanım
Ahahaha bundan sonra binmeden önce içriye bi göz atacam hajsfbashj
2.50'den kısa olanlar da ben uzunum demesin yanii
Dimi ahhaha
Bence aksine boy ortalaması kısa.
Size kaç lazım efenim :D
Yahu bana göre değil ülke genelinde kısa boylar demek istedim. Bence 1.80 ve üzeri ideal çünkü 1.72 yim olsun o kadar 😄
Eheehe sende uzunsun amaa
Ortalama kadınlara göre evet uzunum :D
Adamlar uzadı yav bizim boyla alakası yok bence... Hep bu genetiği değiştirilmiş ürünler yüzünden ahkehkihkoh : )
Nesi kısa dnddn
Sus sus :D:D
190 olmayan erkek erkek midir looo 😅
Ya 1.90 ama zargana ise. D
zargana
/.’../
hayvanbilim (zooloji) terimi
ad
uskumrumsugillerden, ılık ve sıcak denizlerde yaşayan, gövdesi silindir biçiminde, boyu bir metreyi bulabilen, gaga gibi uzun ve sivri ağızlı, çevik, sırtı ve yanları yeşil ve lacivert karışımı bir renkte, karnı beyaz, eti lezzetli bir balık.
Vay be balık ne güzel balikmis ahaha
Ahaha kıısssss böyle zayıf kuru olurya insan ona zargana derler spor terimi. Sen 1.90 yapılı istiyon ya ondan dedim
Ya biliyorum, sen benim isimi anlamadın seninki farklı bende dedim ki zargana balıkları da çok güzel ah benim sapsik kafalımm
Ahahahsa sanırım
Değil bence. Bunu 1.50 siccin kızlar der 😂
Aha seni şikayet edecem
https://www.youtube.com/shorts/Dpivy-nwl0k
1.81 kısa ise biz yokuz demektir.. ben 1.81 e sırık diyorum ya.. ayıptır günahtır..
Bence gayet uzun insanlar bu algı yüzünden boy uzatma ameliyatı oluyor veya özgüven sorunu yaşıyor
bence değil kısa erkek algısı ne onuda anlamıyorum zaten çok saçma
Yedikleri içtikleri hormon olunca normaldir
Yeni nesilin uzun olduğunu düşünüyorum
80-85 standart bence üzerine bakıyoruz :))
1.80 uzun bana göre bea fhjj
Normal benden uzun olun.
Yeni nesil cidden çok uzun ya cüce hissediyorum
Vay arkadaş şimdide kısa mı olduk🤦♂️🤣hayda
hocam kadınlar uzasın bizde problem yok :D
Tohumlama sağlam yapılmış demek ki ula
cidden hormon bozukluğu var
yeter onada şükür et biz daha düşügüz
Ben nerde yanlış yaptımm 1 60 da kaldım 🥹
Bence gayet ideal
Sjjsjdjdj oyleli
Degil
Kısa değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?