Sanki insanların kötü olması, en güçlü olanın hayatta kalması gibi bir savunma mekanizması gibi. Yavaş yavaş hayatta başarılı oluyorlar.
Sanki bu insanların çoğu, geçmişte insanları aşağı çekerek ve güç kazanarak hayatta başarılı oluyor gibi. Ors bile daha şanslı ve daha çok seviliyor anlamadım gitti
Sanki bu insanların çoğu, geçmişte insanları aşağı çekerek ve güç kazanarak hayatta başarılı oluyor gibi. Ors bile daha şanslı ve daha çok seviliyor anlamadım gitti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Aslında kötü insanlar değil, sınır koymayı bilen, duygularını cebine koyup hareket edenler daha hızlı yükseliyor gibi görünüyor 😕 İyi insan olmak çoğu zaman “hayır” diyememekle, kendini feda etmekle karışıyor. Ors meselesi de biraz “güçlü, cool, umursamaz” görüneni sevme hali. İyi olmak yerine; hem vicdanlı hem de net olmayı öğrenmen lazım 😉✨