Neden kötü insanlar hep daha şanslı ve mutlu, iyiler hep mi kaybeden oluyor?

Adalet yok bu dünyada

Neden kötü insanlar hep daha şanslı ve mutlu, iyiler hep mi kaybeden oluyor?
Cevapla