Kötü insanlar şanslı oluyor da iyi insanlar neden şanssız oluyor?

Kötü insanlar şanslı oluyor da iyi insanlar neden şanssız oluyor 🙁 zina, içki, kumar, dövme vb. Gibi bir çok şey yapan insanlara bakıyorum da zengin daha çok onlar seviliyor sayılıyor

Ama benim gibi iyiler ise hiç adamdan dahi sayılmıyor sevilmiyorum neden böyle bu düzen

Kötü insanlar şanslı oluyor da iyi insanlar neden şanssız oluyor?
Cevapla