Ölümden sonrasını düşündünüzmü, Ölmekten korkuyor musunuz?

Ben çok düşünüyorum ölüm korkutmuyor da sonrasını kestiremiyorum elhamdülillah müslümanım fakat beni iyi bir yermi kötü bir yermi bekliyor bilemiyorum bide hazırlıksız ölüm kötü olurdu yıllardır 1 hafta içinde herşeyi ayarlasamda gözüm arkada gitmeden ölsem, çok iyi olmazmıydı filan diyorum siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
5 ay
Bence ölüm doğal bir süreç korkulcak bir şey değil ama ölümden sonrası çok düşündürüyor insanı
Ölümden sonrasını düşündünüzmü, Ölmekten korkuyor musunuz?
Cevapla