Güney doğululara laf söyleyip kötüleyenler ve beğenmeyenler ilk önce kendine baksın kendileri çokmu düzgün ve dışı iyimi acaba?

çoğunun içi çürümüş doğuya laf atanların vasat tipler o kirli ağızlarıyla doğululara hakaret etmeyi kendilerinde hak buluyorlar böylelerini hiç sevmiyorum hiç ırkçılık yapmam ama tek böylelerini sevmemekle ırkçıyım ve zaten yobazlarda ve cahillerde aynı zamanda bende doğuluyum hakaretlerinizde boğulun geri kafalılar

Güney doğululara laf söyleyip kötüleyenler ve beğenmeyenler ilk önce kendine baksın kendileri çokmu düzgün ve dışı iyimi acaba?
Cevapla