Sizce ben yine bir enayilik edip kizlara güvenmeli miyim akıl verin lütfen?

Ben genelde kızlı arkadaş gruplarında dışlanan o kız oluyorum. Yine bir arkadaş grubu edindim yolda giderken bunlar kol kola giriyor beni aralarına almiyorlar ya dönüp bakmıyorlar arkada miyim değil miyim. Aşağı inerken bir ara cagirmadilar sonra sınıftan bir çocuk bu kızı disliyor musunuz? Kizida cagirsaniza döverim sizi ha falan yaptı kendimi çok gariban köpek gibi hissettim yine gezmeye gittik yoklar ara ara çağırdılar sonra yok. Birde başta alaya alıyorlardı bir tane çocuk devamlı giydiğim kiyafetlere laf atıyordu o etek ne mısırlı misin, bandana ne kapancaksan tam kapan, babanneme benzemissin... ara ara yaptığım en ufak hata (ki hata bile değil ortak hata müdüre telefonla yakalandık seslendik (seslendim dediği bir iki kere oksurmus ) duymadın falan dediler grupta onların yazdığı şeyleri cevapliyordum ) sonra müdür telefonları toplamaya başladı bana yıktılar grupta bir kız espri adı altında canım dedi bana yine o bu kızı neden disliyorsunuz diyen çocuk savundu espriyle karışık en son aşağı inerken çağırdılar oturuyordum kızlar burnuma laf ettiler bu sefer beni zorbalan çocuk bile kızdı ama çok üzüldüm gittim lavaboya ağladım ertesi gün kendime yeni arkadaşlar edindim bunlarda normalde cagirmazlar etmezler çağırmaya başladılar açık açık kırıldım dedim. Şimdi gruptan bir kız onun haberi yoktu ya dedi yeni arkadaş grubu yapmışsın az özgüvenli ol takma biz gomerizde yüceltirizde dedi artık aramıza gel dedi gitmeli miyim bunu diyen kız iyi gibi ama oda alindigimi bilmesine rağmen neden ses çıkartmıyor takılma geç diyor ben biliyor hassas bir insanım.

Güncellemeler
7 ay
Ya neden öyle hissediyorsun diyor birde ya niye hissetmeyeyim benden ayrı grup bile kurmuşlar Allah aşkına arkadaşlar ne yapmalıyım tam diyorum yeni arkadaş grubu oluşturdum yine aklıma giriyorlar gsakhfak
Sizce ben yine bir enayilik edip kizlara güvenmeli miyim akıl verin lütfen?
Cevapla