Sizce oda arkadaşım mi şikayet etmiş yoksa yurt müdürü mü fark etti?

Okulum 3 haftadır açık ben özel yurtta kalıyorum oda arkadaşımdan dehşet derecede rahatsız oldum horluyor uyurken 3 gece uyuyamadım pis kokular çıkarıyor pencereyi açınca da senin yüzünden geniz akıntım deyip havlıyor, eşyaları kayboluyor bana diyor ki mutfağa giderken kitlemiyprsun sen sorumlusun eşyalarımdan 18 derece klima açıyor deli gibi en son 10gün önce oradaydım klima kavgası ettik, ben yurtta kalmıyorum eve döndüm gitmiyorum oraya yurt müdürü demin annemi aramış ben Ece’nin de diğer kızlar gibi yurtta bulunmasını istiyorum odasını değiştireceğim demiş sizce kız mi şikayette bulunmuş müdür kendisi mi fark etti beni de aramış müdür
Sizce oda arkadaşım mi şikayet etmiş yoksa yurt müdürü mü fark etti?
Cevapla