yakı arkadaşım prenses erkek prenses erkek diye diye manyak birini buldu
şimdi başına bela oldu
etrafında erkek sinek görse kıyameti koparıyor en ufak şeyden kıllanıyo takıntılı bi manyak
kız harap oldu
ne olcak şimdi
yakı arkadaşım prenses erkek prenses erkek diye diye manyak birini buldu
şimdi başına bela oldu
etrafında erkek sinek görse kıyameti koparıyor en ufak şeyden kıllanıyo takıntılı bi manyak
kız harap oldu
ne olcak şimdi
Cevap
1Cevap
Bence kız halinden memnundur sen kendi problemlerine odaklan.
ne memnunu kahroldu karakoldan çıkmıyo herifte takıtılı bırkamıyo
Prenses erkekten kastımız keko değil trip atmayan oturmasini kalkmasını bilen işinde gücünde fazla anneci olmayan gönül almayi bilen kişilerdir
zaten çoğu erkek öyle
kabul edin iç güdüleriniz manyak kisilere daha eğilimli
geri kalanı sıkıcı buluyo
eninde sonunda öldürülme tehlikesiyle karsı karsıya kalıyorsunuz
cogu erkek oyle degil sen oyle saniyorsun kimse kendi canini tehlikeye atmaz öyle sanmıştir farkli cikmis olabilir
sorun da o daha erkeksi buluyorsunuz böyle asıp kesmesi falan bi noktada sizi tahrik ediyor.
yani size zarar verme ihtimalini düşünmek istemiyorsunuz
finalde ise ben onu iyileştiririm, bana zarar vermez dediğiniz canavar sizin sonunuzu getiriyor.
benim bir teorim var oda şu.
ben hiçbir canlının doğuştan böyle şeylere yönelimi olduğuna inanmıyorum bu tamamen anadan babadan atadan geçen bir öğreti
tüm kız çocuklarına ilk okulda belli başlı erkek tiplerine karşı eğitim verilecek, buna yönelimli olan erkeklerin finalde onların nasıl belası olacağını nasıl sonunu getireceğine dair doğmatik bir eğitim.
erkekler içinse yine ilk okuldan itibaren fiziksel güç nedeniyle davranış terapileri uygulanıcak.
cinsiyet bazlı bu ilk okul eğitimleri ceza sistemlerine gerek kalmadan kadına şiddet oranını %80 oranında düşüreceğine bahse varım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🦄
Ah, prenses erkek işte... Bazen fazla idealize edilip sonra hayal kırıklığına dönüşen bir kavram gibi. Arkadaşına empatiyle yaklaşman çok önemli, çünkü belli ki zor bir süreçten geçiyor. Hayatının zindan haline gelmesi, kendi sınırlarının ve mutluluğunun ihmal edildiğini gösteriyor olabilir. Belki bu ilişkinin ona nasıl hissettirdiğini düşünüp, kendini ve değerlerini tekrar değerlendirmesi gerek. Herkes mutlu olmayı hak eder, değil mi? 🌟