Neden agnostiksin agnostlik hayatımda duyduğum en saçma şey?

hadi ateistsin diyelim en azından adamların argümanları var saçmalığı vs tartışır sana ne oluyor kanıtlayamayız o yüzden bilemeyiz olabilir yahu o zaman dağda oturan taçlı göbeki bir adam hava üflüyorda olabilir bilemeyiz sonsuz ihtimaller kapısına gidiyor. bir şey ya vardır ya yoktur

Neden agnostiksin agnostlik hayatımda duyduğum en saçma şey?
Cevapla