Ben kizlarada kızıyorum hiç müge anlı Esra Erol izlemiyomusunuz ders almıyorlar sizce aliyorlarmi?

Bütün erkekler dünyadaki sapik aile evinde oturaniyolar tamam oturmayın zaten çalisin apra kazanın ama okuyolar okumalarida gerekli zaten ama nasıl hala guveniyolarda evleniyolar anlamış değilim bu evliliği aileden kurtulmak mı goruyolar ya da işte erkekler ilk başta gerçek yüzlerini göstermezler size imzayı artırdılar mi gerçek yüzleri ortaya çıkar zaten evlenince de aile oluyorsun bir aileden kaçıp başka bir aile oluyorsun ömür boyu bosanamiyor erkenden yaslanıp ölüyor bir erkeğin kotunu gömleğini yıkamak yemeğini yapmak için evini terkediyor kaçıyor bazen sonra hergun haberlerde mugede Esra da görüyoruz sapıklar aile akraba evlilikleri sapikliklar sonra dışarda erkeklerle geziyor erkeklerde kullanıp kullanıp satiyolar birbirlerine sonra kızların aileleri hergun mugede esrada siz hiç ders almazmisiniz erkek zaten suçlu erkek denen varlık zaten sapik hepsi belli ama allahda akıl vermiş 13 yaşında da olsa aklı var 20 de olsa aklı var ben nereye gidiyorum bunlar beni satacakmi ne yapacaklar yoksa tec edip öldüreceklermi niye geziyosunuz mesajına cevap verip bulusuyosunuz anlamadınız mi hala dünyadaki bütün erkeklerin sapik olduğunu sapikliktan yolda yuruyemiyosunuz otobüse binemiyosunuz küçücük 5 yaşındaki erkek çocukları bile sapık bu devirde şımarık sapıklar hele 15 yaşında erkekler hepsi sapık bende kadınım ben niye erkeklerden uzak duruyorum ya gezdigim erkek benle evlenmek isteyecek ya da başıma bişey gelecek hepsi sapık her erkek aynı değildir olayını artık kadınlarda inanmıyor peki hala bu sapık cinsiyetle işiniz ne günün sonunda ya öleceksin ya öldürüleceksin ya da TV programlarında isminiz çıkacak kızım kayboldu diye zaten erkeklere kesinlikle ya idam ya da ömür boyu hapis gelmesi lazım
Ben kizlarada kızıyorum hiç müge anlı Esra Erol izlemiyomusunuz ders almıyorlar sizce aliyorlarmi?
Cevapla