Arkadaşlar biz sevgilimle çok iyiyiz ama bazen ya kötü olursak diye düşünüyorum içim içimi yiyor neden?

Arkadaşlar biz sevgilimle çok iyiyiz ama bazen ya kötü olursak diye düşünüyorum içim içimi yiyor neden?
Cevapla