Sevgilimle bazen çok iyiyiz bazen uzak davranıyor gibi, bunun sebebi nedir?

dün buluştuk iyiydik aslında, eve dönünce çok mesajlaşmadık benim şehir dışından kardeşim geliyordu o da annesiyle iftara gidecekti

akşam da yazdım saatlerce dönmedi, gece ben uyurken yazmış

bugün de düz konuşuyordu, neden böyle oluyor anlamadım?

depresyonda mı ya da canı mı sıkkın acaba?

mümkün oldukça alttan almaya çalışıyorum bugün sevgi sözcüklerimi de ihmal etmedim ama bir garip hissediyorum ya

Sevgilimle bazen çok iyiyiz bazen uzak davranıyor gibi, bunun sebebi nedir?
Cevapla