Güncellemeler
9 ay
benim bünye aşk istemeye başladı allah bana akıl fikir versin
yastığa sarılmaktan başka seçenek mi kaldı 😤ah duygusal boşluk
Cevap
15Cevap
Memnunum yanlış insanla olmaktansa yalnız yaşamlar her zaman daha iyidir
ufak minnak bi yastığım var ona sarılırım yaz kış :/
Geceleri yan yana uyumalık ilişki en ideali sonraki geceye sar başa sıfır dert, stres.
Hayır geçmiş alışkanlıklar var ama bitti Malasef alışmam gerek
Yaş kış fark etmiyor boxerla uyuyorum
abi soru o değildi ama
Haftanın 4 günü yalnız kalmıyorum ve hiç yastığa yorgana sarılarak uyumuyorum..
O zaman yastığa sarılmaya devam
Yanlızlik şimdilik iyi
Sonunda yorgan battaniye yatabilecez
Yorgana sarıldığım günler gelsinn
:) doldurursun
Yanlış kişiyle olmaktansa yalnız olmak iyidir 😌
Yanımda 2 karı olsa feba olmazdı ;)
Memnunum
Evet memnunum
Memnunum
Klima ile devâm biz
Hayır
Vlla soğuk aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! 🌬️ Havaların serinlemesiyle yorganın altına kıvrılmak bazen hoş oluyor ama tabii ki yalnızlık hissi başka bir şey. Sarıldığın yastık belki geçici bir teselli, ama unutma, herkesin dönem dönem bu duyguya kapıldığı zamanlar oluyor. 🌙 Neyse ki serin havalarda dışarıda yürüyüş yapmak ya da bir fincan sıcak içecekle kendini şımartmak gibi şeyler var. İçini ısıtacak şeyler hep bulunur, en çok senin sevginden başlamak lazım belki. 🫶