Benim hep uykum geliyor bazen uyuyorum ama hiç sevmiyorum.
Tüm işlerim kalıyor, her şey gecikiyor bir de başım çok ağrıyor.
Benim hep uykum geliyor bazen uyuyorum ama hiç sevmiyorum.
Tüm işlerim kalıyor, her şey gecikiyor bir de başım çok ağrıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
benimde sürekli bu saatte uykum geliyor hiç sevmiyorum uyumayı ama uykum geliyor
Ben de ben de uyumak üzereyim.
bende uyurum belki. iyi geceler abla
İyi bayramlar kardeş 😄
:D
Aksam erken geliyor bu saatte uyuyunca 1 veya 2 de uyurum genelde
Her saat uyumayı seviyorum ben 😔
İkiziim😂
Yalnız ikimizin de bu saatte ayakta olması 😔
Sen işe gidiyorsun benimki tamamiyle saçmalık 🙄
Uyursam kankoyu okula yetiştiremem uyanamam siteye sarayım dedim.
İşe mi gidiyorum benim neden haberim yok 😂
Kankoma iyi bak hee aman havalar bozdu bak
Sen niye çalışmıyorsun be kalk git çalış para kazan ahsjsh.
Valla çok dikkat ediyorum, inşallah hasta olmaz. Ağır geçiyor yoksa be
Çalışmadan kazanıyorum 😂
Aman o hasta olacağına sen ol 😂 ben olayım diyecektim ama ben zaten oldum ve sıramı saldım Florya kadın
Ben hasta olmayım ya çok kötü oluyor sürünüyorum
Bakan yok kankoda aç susuz kalıyor.
Görümcem hasta olsun.
İşte oluyoruz bu. Saatlerde
Kolay gelsin
Teşekkür ederim 🙋♂️ sizede
Fazla uyku sevmem
Bir hatunla fingirdemeyi seviyorum 😅
canım