Kavga ettik 2 gündür konusmuyoruz gurur yapıyoruz ama çok özledim yazsam mı kızlar?

Kavga ettik 2 gündür konusmuyoruz gurur yapıyoruz ama çok özledim yazsam mı kızlar?
Cevapla