Merhaba evlilik hayatında osurmak veya geyirmek karşı tarafta nasıl bir iz bırakır?

Bekarım ve tabi insan olarak bu doğal ama evlenip biri ile yaşamak onun yanında böyle bir şeyin yaşanması beni düşündürüyor
Yani olabilir mi?
İnsanlar çok rahat olmamalı ama bazen istemsiz olması sorun değil
Merhaba evlilik hayatında osurmak veya geyirmek karşı tarafta nasıl bir iz bırakır?
Cevapla