3 ay kahve yokmuş öleyim ben o zaman...

3 ay kahve yokmuş öleyim ben o zaman...

Jiletle tıraş olmanın yasak olduğu seviyede kanı sulandıran bir kan sulandırıcı kullandım bir süre, ona rağmen duble kanımı sulandıracak olan alkolden vazgeçmedim. İnsan dostunu yarı yolda bırakmaz :d
Sinüs trombozu muhabbetinde damarı açmak için kullandırttılar bir süre, tabii doktorlara sordum ''yapıştıırr, bir şey olmaz'' dediler diye devam ettim sjsjg
İlacın tek çakıştığı şey k vitamini. Yani yeşillik yemeyeceksin, kıvırcık hıyar falan yediğinde iç kanama oluyor interesting :D
Uyuyamayacağım bir yasak olursa, o da özgürlüğümün kısıtlanması olur.
Kendi kararlarımı alamamak bana ağır gelir.
Gerisi pek umurumda olmaz.
Ha bir de pedofilileri sevmemek. Yasallaşsa dahi nefret etmeye devam edeceğim.
Cevap
23Cevap
Ömür boyu yok olsa eksikliğini hissetmem biliyon mu
Hiçbir şey benim için hayati öneme sahip değil, ne gerekiyorsa yaparız.
Sinir küpü gibi dolaşırım etrafta, bir yudum verin diye ağlarım sdjs
Yananı görür Allah jsdjd
Kahve yoksa uyku düzenim değişir felan. Boşluk da gibi hissederim kesin.
Kahvesiz duramam hiç bir zaman başka içecekler yasak olabilir
Kahve yasaklansa zorlanırdım ama sağlık içinse katlanırım...
Pipo tiryakisiyim. 2006’dan beri içerim. Dumansız hava sahasına hayır
AA olmaz ya uyku getirmeyen kurtarıcımız o xd
Kahve yoksa çay icerim sigara yasağı bana çok koyardı ve kabul etmek beni üzerdi
Kahvenin neredeyse hiçbir türünü sevmediğim için sıkıntı yaşamam ya
Hayat damarlarımdan biri kopmuş gibi hissederdim, kahvesiz olmaz.
Bana hız yapmak yasaklanmamalı hemşo, zira önümde yavaş giden arabaları -Allah korusun- kamyonetle ezip geçesim geliyor 🙍🏻♂️
Yasaklandı zaten içemiyorum
Doktora günde 12 fincan sıcak kahve içiyorum dedim içme dedi, soğuk kahve içme demedi ki
Soguktan devam 😂😂
Günde üç 4 saat uyuyorum, mecburen enerji lazım
Kahve candır ya
Bi ara bana da yasaktı
Dayandım valla içmedim
Değerlerin normale dönene kadar sık dişini
yasaklar çiğnenmek için
Buna uyabileceğimi sanmıyorum. Kahvesizlik benim için zor olurdu 😕
Yasaklansa da olur kahve sevmem pek
Öyle bir bağımlılığım yok bir şeye.
Bu yasağa uyarım : ))
Kahveyi kaçak içerim dbx
Umurumda olmaz içmeye devam ederim
Kahvesiz ben yapamam ya😀
Bir zevkimiz var onu da bırakın djhd
Yok ya öyle çok bağlı olduğum bir şey yok
Neden 3 ay yasak sana kahve
Sağlık için. uyarım
Teşekkür ederim
İçmiyorum normalde de
bu nası kahvee
Ölde cenazene gelelim
Aaa niye arkandan dua edenin olsun istemez miydin?
Ne güzel işte sevinmen lazım
Sigara yasağı
IV. Murad mı başa geçti n'oldu.
Umrumda olmaz
Bişey olmaz geçer
Fark etmez 👾
Dert etmem
Çay yaa çaysız olmaz
Yasaklayamazlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?