"Kulaklarımın içi havuz oldu ağlamaktan" sizce acılarım mı birikmiş yoksa doğru yolu mu buluyorum?

Ben deist gibi bir seydim
Amma pek arastirmamis idim
Şu an dini film izliyorum ve az önce tasavvuf hakkında şiirler dinledim uzanırken (uyurken dinliyim diye açtım )
Kulaklarımın içi göl oldu
"Kulaklarımın içi havuz oldu ağlamaktan" sizce acılarım mı birikmiş yoksa doğru yolu mu buluyorum?
Cevapla