Yalvarırım bir şey söyleyin ya sesimi kaybediyorum ağlamak istiyorum?

ben bir grupta solistim ve şarkı söyleyip gitar çalıyorum ama son bir iki senedir sesim bozuk çıkıyor eskiden gürdü hiç detone olmazdım şimd doğru notayı bilsem de sesi çıkaramıyorum oturup ağlayasım geliyor ben de bir de reflü vardı bu yüzden olabilir mi? boğazımda sanki bir şey varmış gibi zor yutkunuyorum kbb'ye gitsem düzelir miyim ne yapmam lazım?
Yalvarırım bir şey söyleyin ya sesimi kaybediyorum ağlamak istiyorum?
Cevapla