Komşularımız çok garip, bizi görünce kaçıyorlar kimseyle konuşmuyorlar kapılarının heryerini kilitliyorlar sizce neden?

onlarla karşılıklı oturuyoruz , girdik binaya , bize gözükmemek için üst kata çıktılar biz evimize girince aşağıya inip kendi evlerime girdiler , sakladıkları ne olabilir
Komşularımız çok garip, bizi görünce kaçıyorlar kimseyle konuşmuyorlar kapılarının heryerini kilitliyorlar sizce neden?
Cevapla