Sorum 30 yaş ve uzeri erkeklere bu bulmacayi cozer misiniz fikirlerinizi merak ediyorum?

Bir erkek, bir kızı ahlak olarakta bu zamanda böyle biri bulunmaz denecek özellikleri görmesine ve güzel bulmasına rağmen neden ayrılır? Kız barışmak istediğinde buluşup yüz yüze konuşmak istediğinde, ayrılmadan birkaç gün önce kaybetme korkusu neden yaşar ya da ayrıldıktan sonra paylaştığı hikayeyi üzerine alıp " bana mı paylaşıyorsun?" diye sorar? Ya da kız buluşmak yuz yuze konusma teklifine döndüğümde "Konuşalım." der ama neden buluşmak için yazmaz, net şekilde "İstemiyorum." Neden demez ya da paylaştığı her şeyi neden takip eder?

Sorum 30 yaş ve uzeri erkeklere bu bulmacayi cozer misiniz fikirlerinizi merak ediyorum?
Cevapla