Bana fikir verir misiniz lütfen saçma yorum yapmadan?

Şimdi size bir şey sormak istiyorum şimdi benim eşim her şey kendi yapıyor ailesinden hiç destek yok Ben de şu an işten ayrılacağım Tazminatımı alacağım 40 bin lira kadar falan ve eşim çok borcu var Ama şöyle bir şey oldu mesela evimizi dizerken halımız perdemiz bunların hepsini oynadım mesela kızları ve erkek tarafı diye ayırt edilmedi hepsini o ödedi eşyalarımızı vesaire de o ödüyor yani hani çok fazla borcun altına giriyor şimdi ben tatminatımı alacağım nakliyemizin Başka şehre gidecek taktiğimizin bir kısmı gitti şimdi diğer kısımda da vallahi yetişmedi ve malları da amcamdan aldığımız için biz ödeme sözü vermiştik babamın da çok fazla maddi durumu yok saz mı yazma aldıktan sonra eşime dedim ki hani ben sana dedim hani 30.000'ini falan göndereyim dış çekim için fotoğrafta tutulacak Onunla beraber Nakliye işini sen önde dedim oradan dedim sonrasında kendimi kötü hissettim Acaba böyle bir yükün altına girmeseydim de eşimi yapsaydı diye yanlış bir şey mi yapıyorum yoksa doğru olan şey bu mu sizce eşim kendimi paragöz adamlar gibi hissettim dedi

Bana fikir verir misiniz lütfen saçma yorum yapmadan?
Cevapla