Sevgilimle yaklaşık 3 senedir birlikteyiz ve mutlu giden bi ilişkimiz var ama annesi sürekli her kavgamızda oğlunu devlet savunur gibi savunuyor sonrada bana sen kadınsın ben her zaman kadından tarafım diyor geçenler de yanlış anlama beni diye girdi doğmamış çocuklarıma kadar konuştu sevgilim hoparlörde konuşur oda sürekli duyar ne konuştuğumuzu anlayamıyorum sevgilim asla kötü biri değil bu zamana kadar tanıdığım en iyi insanlardan biri bir kere bile hak vermedi annesine hatta bize karıştığında kızıyor tabiki hoşuma gidip sevinecek değilim ama anlam veremiyorum sadece her neyse anlayacağınız kadın bir iyi bir değişik davranıyor ta başında da abisinin eşinden bahsedip duruyordu gelinim gelinim kızım diye mesela onlara gidiyorum sürekli evde bir torun sohbeti tamam konuşulur ama ben geliyorum misafirim ya hani demi arkadaşlar gerçekten anlam veremiyorum bir gün sevdiğim yemekleri yapıyor öbürsü gün ben psikopatmışım gibi şeyler söylüyor birde işin yok olmaz falan diyor şu ülkede iş bulan varmıki orasıda ayrıda neyse ne yapayım bi yazın lütfen
Güncellemeler
6 ay
Birde çok kinci biriyim şu an saygı duyuyorum ama sonrasında bi yerden sonra nefret etmeye başlayabilirim😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer