Burada biraz karışık ve yoğun bir iletişim görüyoruz. Herkes kendi açısından haklı gibi dururken, sanki yanlış anlamalar ve duygusal tepkiler devreye girip meseleyi büyütmüş. Galiba sorun, açık bir şekilde sınırların konuşulmamasında. Özellikle “samimiyetin” nasıl algılandığı ve iki tarafın da bu konuda tetiklendiği anlaşılıyor. Belki sakinleşip daha yapıcı bir dille tekrar konuşmayı deneyebilirsin. Unutma, duyguları sakinlikle ifade etmek genelde daha yapıcı sonuçlar getirir. ❤️🩹
Konuştuğun kişi kim önce onu bi öğrenelim konu senin bi erkeğe kanka demenmi okuduk ama anlayamadık
0
2 Yorumla
Soran
10 ay
Şimdi ben en başından olayı anlatayım bizim bir arkadaş grubumuz vardı lise döneminde ve liseden mezun olduktan sonra da konuşmayı kesmedik ve kız grubunun yanında Erkekler de bu grubun içine dahildi ama 3 erkek vardı grubun içinde ve iksi de gitti sadece bir erkek kaldı Onunla da biz hala kızlar olarak konuşuyoruz ama sadece arkadaş olarak ve ben de onunla arkadaş olarak konuşuyorum Hiçbir şekilde ona duygusal bir şey hsstmyrm ama o sürekli benimle konuşmaya çalışıyor bna ulşmdığı zamanlar hrksi arıyo ve ben de gerçekten meşgul bir insanım ve Bana ulaşmak kolay değil bana ulaşamayınca bu sefer herkesi arıyor soruyor ne yapıyor nerede diye benim de son zamanlarda hoşlandım biri vardı ve ben de ona bu soruyu sordum yani erkekler hoşlandıklarında nasıl anlayabilirim bunu falan diye ama bunu sormadan önce de Ben ona iki tane reels satmıştım ve o reelsleree bizden olur dedi ve Random attı ve benim soruma yani bir erkeğin benden hoşlandığını nasıl anlarım sorusuna da sürekli arayıp soruyorsa veya bir şekilde ona ulaşmaya çalışıyorsa anlayabilirsin diye cevap vermişti ve ben de doğal olarak benden hoşlandığını düşündüm ve zaten daha önceden de aklıma geliyordu Ama yine de arkadaşım olduğu için konduramıyordum tabii ama bu cevabından sonra ben diğer arkadaşıma yazdım
Böyle bir şey olabilir mi senin haberin var mı sana bu şekilde söyledin bir şey diye O da haberi olmadığını söyledi ve birden bizi yakıştırmaya falan başladı ve ben de aynı şeyi söyledim o kişi benim sadece arkadaşım ve ben onu sadece arkadaş olarak görüyorum Aramızda bir samimiyet kesinlikle var Evet ama bu samimiyet arkadaştan öte bir samimi değil ve zaten Benim hoşlandığım başka biri var desem de bir şekilde hala yakıştırmaya devam etti ve ben ona bunu nasıl yaptığını sorduğumdaysa ben artık başka birinden hoşlansam da yeni bir kişiye şans verebiliyorum diye cevap verdi çok alakasız şekilde, ağzım açık kalarak çok oldum ve dün full bunu konuştuk ben rahatsız olduğumu da söyledim ve eğer sana bu konuyu açarsa lütfen ona güzel bir dille böyle bir şey varsa Benim ondan hoşlanmadığını ve sadece arkadaş olarak gördüğümü söylemeni istiyorum dedim ya da sen bana haber ver ben onun güzel bir dille ya da sen bana haber ver ben onun güzel bir dille anlatırım dedim ve buna rağmen yine yakıştırmaya devam etti ve gün zaten bitmişti Bugün de bana o çocuk mesaj atmıştı Neden sen bana dün bu soruyu sordun demiştin yani erkekler hoşlandığında nasıl belli eder diye bir soruyu neden sorduğunu sormuştum Ben de Kızlar erkek arkadaşlarına yani erkek kankalarına bu tarz soruları sorar çünkü erkekleri sadece erkekler anlar dedim ve biraz daha konuşup sustuk sonra bu kız bana tekrar yazdı
Evet öyle birde cevap verince anlamıyorsun beni oluyo ve konudan bağımsız ben arkadaşımın benden hoşlandığını düşündüğüm için ona sert çıkıyomuşum, dün de bu konuyu konuştuk ve sürekli hoşlandığım biri var dememe rağmen ben birinden hoşlanırken başka birine de şans verebilirim, o kişi seni mutlu eder şöyle yapar böyle yapar diyerek beni sürekli ikna etmeye çalışmıştı bu ilişkiye zaten ordada yazdım ve inkar etmiyor Bir de hala pişkin pişkin konuşuyor ciddi değildim diye
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay...
Burada biraz karışık ve yoğun bir iletişim görüyoruz. Herkes kendi açısından haklı gibi dururken, sanki yanlış anlamalar ve duygusal tepkiler devreye girip meseleyi büyütmüş. Galiba sorun, açık bir şekilde sınırların konuşulmamasında. Özellikle “samimiyetin” nasıl algılandığı ve iki tarafın da bu konuda tetiklendiği anlaşılıyor. Belki sakinleşip daha yapıcı bir dille tekrar konuşmayı deneyebilirsin. Unutma, duyguları sakinlikle ifade etmek genelde daha yapıcı sonuçlar getirir. ❤️🩹