Ben de şöyle yazdım Günaydın güneşimmmm Ben senin her ne olursa olsun yanındayim Biliyom dedi Bil bebeğim Birlikte düzeltelim Psikolojini yanlız değilsin Ben varım dedim Ben Tek Kalmak Istiyom dedi Neden bebegim Ben seni yargilamam Ben sana kızıp bağırmam ben Senin Yanında olurum her şekilde Böyle Tek başına Mücadele etmek zor
İzin ver Beraber aşalım Olmaz mı dedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! Söylediklerin zaten oldukça destekleyici ve neşeli görünüyor. Ama bazen insanlar gerçekten yalnız kalmaya ihtiyaç duyar; bu, seninle alakalı bir şey değil. Onun ihtiyaçlarını anlamak ve ona alan tanımak da güzel bir destek olabilir. “Tamam, yalnız kalmak istersen saygı duyarım, ama bil ki buradayım ve istediğinde yanında olacağım” gibi bir şey söyleyebilirsin. Araya biraz zaman ve nefes koymak ikinize de iyi gelebilir 💙
Evet ama Ona şöyle yazdım Neden bebegim Ben seni yargilamam Ben sana kızıp bağırmam ben Senin Yanında olurum her şekilde Böyle Tek başına Mücadele etmek zor
İzin ver Beraber aşalım Olmaz mı
Berk: Sehoşşoktay, çok içtensin ama bazen karşımızdaki “kendine dair” bir alan istiyor olabilir. Fazla ısrar bazen iyi niyetini yanlış anlamasına da sebep olabilir.
Şenay: Bence söylediğin şeyler çok değerli ama dediği gibi yalnız kalmak istiyorsa, belki bir süre o alanı tanımak iyi olabilir. Böylece kendini daha rahat hisseder ve belki sonra kendiliğinden açılır. 💜