GunaydinBenim Pskolojim Bozuk Ugrasma BenleBura Psikolojimi BozduElesme Bana diyor Ne denilmeli?

Ben de şöyle yazdım Günaydın güneşimmmm Ben senin her ne olursa olsun yanındayim Biliyom dedi Bil bebeğim Birlikte düzeltelim Psikolojini yanlız değilsin Ben varım dedim Ben Tek Kalmak Istiyom dedi Neden bebegim Ben seni yargilamam Ben sana kızıp bağırmam ben Senin Yanında olurum her şekilde Böyle Tek başına Mücadele etmek zor

İzin ver Beraber aşalım Olmaz mı dedim

GunaydinBenim Pskolojim Bozuk Ugrasma BenleBura Psikolojimi BozduElesme Bana diyor Ne denilmeli?
Cevapla