Bu amwk hayatini izlemeye dert cekmeye aci cekmeye uzulmeye nefes almaya mi geldik?

Kendimi bazen o kadar kandırıyormus gibi hissediyorum ki. tamam insanlarin sorunlari olabilir dertleri olabilir ama bi insan her gun oLmke için kivranamaz ya. aci cekemez her gün aglayarak uyuyamaz aQq. Hic mi guzel bir sey olmaz siktgimn dünyasında hic mi yuzum gulmez hic mi sevdikleri tarafindan sevilmez terk edilir kotu gorulur mutsuz edilir kötu hic mi ya. Koca bir hicim sadece yok olmayi bekleyen bi hiç. Diyorum bazen bana buyumu yaptilar bu mawk hayatini Allah da yazmis olamaz bu kadar gereksiz bombok bi hayatı o danyazmis olamaz

Bu amwk hayatini izlemeye dert cekmeye aci cekmeye uzulmeye nefes almaya mi geldik?
Cevapla