Sizlere sormak istediğim şey biraz uzun. Sizce siz netlik isterken ve bunu dile getirirken konuşmayı bitiren erkeğe geri yazmak?

Güncellemeler
10 ay
şöyle yaklaşık 4 aydır konuşup flörtleştiğim bi kişi ve bana ilişki istemediğini hazır hissetmediğini önceki ilişkilerle tramvatik bişiler felanları olduğunu söyleyen biriydi. Ben de çok o kafada değilim ilk zamanlar çünkü o hemen geri çekilen biriydi erkek yani. Sonrasında 4.5 ay böyle akşına bıraktık ama bildiğiniz bi ilişki içine girmiş oldu o süreçte ve geçenlerde artık bende bunu netleştirmek istediğimi belirtmem üzerine gerildik ve konuşmayı bitirdik. 2 haftadır görüşmüyoruz. Ama özledim
Güncellemeler
10 ay
yani bilmiyorum ilişki olduğunu aralarda geirip sonra böyle geri çekilmesi kafamda çok soru işarei oluşturdu. Ama onlayken de kendimirahat hissediyodum böyle samimi vs
Sizlere sormak istediğim şey biraz uzun. Sizce siz netlik isterken ve bunu dile getirirken konuşmayı bitiren erkeğe geri yazmak?
Cevapla