Kızlar siz daha iyi anlarsınız, sizce bu kız ne yapmak istiyor?

Sınıftan bir kızla 5 aydan beri çok samimi bir şekilde konuşuyorduk. 1,5 ay önce dedi ki; arkadaş gibi de değiliz ama daha ilerisi de değiliz. Bundan sonra konuşmayalım dedi. Ben de tamam dedim. 3 hafta sonra bir akşam bana mesaj attı, sonra sildi. Efendim dedim. Bir şey yok, engelledin mi diye baktım dedi. Ben de niye engelleyim falan dedim. "İnstada da wpde de pp gidince dedim noldu bu çocuğa" dedi. Dün akşam mesaj attım bazı sorular sordum. Neden birden konuşmayı kestiğini sordum. En sonunda söyledi. Dedi ki;

"Sana karşı arkadaşlıktan daha farklı duygular hissediyodum o kadar mesajlasinca senden de aynı duyguları bekledim. Sen öyle hissetmiyormuşsun. Aynı duyguları hissetmeyince de daha fazla üzülmek istemedim. Bitirdim."

Sabah bana mesaj attı.

Bu sefer de diyor ki;

"Öyle bişey yok rahat olabilirsin."

Sizce bu kız ne yapmak istiyor?

Kızlar siz daha iyi anlarsınız, sizce bu kız ne yapmak istiyor?
Cevapla