Sınıftan bir kızla 5 aydan beri çok samimi bir şekilde konuşuyorduk. 1,5 ay önce dedi ki; arkadaş gibi de değiliz ama daha ilerisi de değiliz. Bundan sonra konuşmayalım dedi. Ben de tamam dedim. 3 hafta sonra bir akşam bana mesaj attı, sonra sildi. Efendim dedim. Bir şey yok, engelledin mi diye baktım dedi. Ben de niye engelleyim falan dedim. "İnstada da wpde de pp gidince dedim noldu bu çocuğa" dedi. Dün akşam mesaj attım bazı sorular sordum. Neden birden konuşmayı kestiğini sordum. En sonunda söyledi. Dedi ki;
"Sana karşı arkadaşlıktan daha farklı duygular hissediyodum o kadar mesajlasinca senden de aynı duyguları bekledim. Sen öyle hissetmiyormuşsun. Aynı duyguları hissetmeyince de daha fazla üzülmek istemedim. Bitirdim."
Sabah bana mesaj attı.
Bu sefer de diyor ki;
"Öyle bişey yok rahat olabilirsin."
Sizce bu kız ne yapmak istiyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer