Dayanamıyorum ne yapicam annem öldü herkes bana kotu davranıyor annem olmadığı için mi?

Eğer ölmeseydi bana bu kadar kötü davranmazlardi dimi
Dayanamıyorum ne yapicam annem öldü herkes bana kotu davranıyor annem olmadığı için mi?
Cevapla